Reklamation av mobil, Siba påstår jag har rootad vilket inte stämmer, råd uppskattas

Permalänk
Medlem

Vad var det som ändrade deras inställning? Nyfiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1k:

Jag ska få min telefon utbytt. Det blev ett garantiärende då verkstaden inte kunde få fram de bevis som jag krävde. En tjej från siba höll kontakt med mig och verkstaden och löste allt. Vill tacka henne men främst de råd jag fått från er här.

Känns riktigt skönt, speciellt när jag hela tiden vetat om att jag inte gjort något fel.

Lustigt att de inte gav dig bevis när det är så pass lätt att ta fram.

Men klaga ska man ju inte när du hade rätt.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Silcan:

Vad var det som ändrade deras inställning? Nyfiken.

Skrivet av Bakgrund:

Lustigt att de inte gav dig bevis när det är så pass lätt att ta fram.

Men klaga ska man ju inte när du hade rätt.

De kunde inte med 100% bevisa att jag försökt roota telefonen. Att de har något över 0% i bevis skulle förvåna mig, eftersom jag själv vet om att jag inte försökt roota min telefon.

Mitt ärende togs på allvar först efter ett facebook inlägg, då var det en tjej från siba som kontaktade både mig och verkstaden och medlade typ.

Permalänk
Medlem

Jo, men Siba är inget att hänga i granen, finns en anledning till att folk har ratat siba i sju - åtta år

Visa signatur

Ryzen 9 5900x 4.8ghz. 32GB DDR4 3600Mhz. Radeon 6800 XT. MSI Gaming Plus B550. 1000GB SN850 M.2. Noctua Nh-U14S. 1x 1024GB M.2 Kingston A2000. Seasonic Focus PX 850 Platinum. Fractal Design Define R6 USB-C. Predator XB273UGX.

Permalänk
Medlem

Jag blir förbannad på att man ska behöva tjata och gnälla som TS har gjort. Jag undrar hur många personer som blir blåsta pga sånt här. Ett jävla sätt hur som helst.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.