Säkert att köpa denna lur?

Permalänk
Medlem

Säkert att köpa denna lur?

Hej!

Idag letade jag lite på blocket då jag är i behov av ny telefon. Jag sprang då på denna: http://www.blocket.se/kronoberg/Samsung_galaxy_S5_55891585.ht...

Vad tror ni? Rör det sig om stöldgods?

MVH
Xenocz

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4690K @ 4,2 GHz l GPU: ASUS Radeon R9 290X 4GB DirectCUII l MOBO: ASUS Z97-A l CPU-kylare: Cooler Master Hyper 212 Evo l RAM: Corsair Vengeance LP ¤x4GB l PSU: EVGA 600W 80+ Bronze l Chassi: Corsair Carbide 200R

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte vågat köpa.1500 för en, som jag förstod det, ny S5:a, låter för billigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1500 spänn för en ny S5:a. Nja. Finns kvitto så är det väl inga problem dock.

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem

inget namn på annonsen (om inte rebo är något namn men då är det ändå inget efternamn), jättekort beskrivning, står inte varför han har två till synes nya telefoner och vad jag skulle kalla ett väldigt lågt pris.

skulle hålla mig borta, skulle gissa på att det antingen är bedrägeri eller stöldgods.

Permalänk
Medlem

Låter väldigt skumt, skulle tro det är piratkopior eller stöldgods!

Permalänk
Medlem

Fake.(Piratkopia)

T.ex
Kartongen är för stor för telefonen.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

S5an har ingen plastfilm med reklam på, så de är förmodligen piratkopior. Dessutom så ser plastfilmen ut att ha blivit ditsatt efter att den redan blivit borttagen, kanske har säljaren blivit blåst själv och nu försöker kränga vidare skiten?

Och så får vi inte glömma det gamla hederliga, om det låter för bra för att vara sant så är det oftast det.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Jag skulle hålla mig långt borta som fan från den där annonsen! Alla varningslampor lyser upp i huvudet.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

En med lite förnuft ser att det är fel. Spana in kartongerna bla.

Haha ja. 100% piratkopia om dom kom i dom där kartongerna.

Permalänk
Medlem

Tack allihopa för svar. Annonsen är nu anmäld till Blocket.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4690K @ 4,2 GHz l GPU: ASUS Radeon R9 290X 4GB DirectCUII l MOBO: ASUS Z97-A l CPU-kylare: Cooler Master Hyper 212 Evo l RAM: Corsair Vengeance LP ¤x4GB l PSU: EVGA 600W 80+ Bronze l Chassi: Corsair Carbide 200R

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Silcan:

Haha ja. 100% piratkopia om dom kom i dom där kartongerna.

Ja verkligen:)
Sjaskiga kartonger. Kan visa hur de faktiskt ser ut hehe.