Vilka ska man handla sin mobil ifrån? Vilken nätbutik är mest populär?

Permalänk
Avstängd

Vilka ska man handla sin mobil ifrån? Vilken nätbutik är mest populär?

Vilka butiker föredrar ni och varför? Vilken butik har bäst service, bäst pris o.s.v.

Vad går man miste om när man köper en telefon utan abonnemang från någon operatör, exempelvis Telia eller Comviq? Hur är deras support?

Tacksam för svar!

Permalänk
Medlem

Vilken större webbutik som helst i stort sett, Inet, Komplett, CDON, Dustin, etc.

Det du går miste om är en massa extra kostnader

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Vilken större webbutik som helst i stort sett, Inet, Komplett, CDON, Dustin, etc.

Det du går miste om är en massa extra kostnader

.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

Vilken större webbutik som helst i stort sett, Inet, Komplett, CDON, Dustin, etc.

Det du går miste om är en massa extra kostnader

Du föredrar alltså att handla telefon direkt från operatören om jag förstår dig rätt, för då är det inga extra kostnader?

Är principen den samma om det som i mitt fall gäller en telefon utan abonnemang som är olåst till någon operatör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Du föredrar alltså att handla telefon direkt från operatören om jag förstår dig rätt, för då är det inga extra kostnader?

Är principen den samma om det som i mitt fall gäller en telefon utan abonnemang som är olåst till någon operatör?

Nej, du missförstår mig ^^

Du skrev: "Vad går man miste om när man köper en telefon utan abonnemang"
Köper du en telefon från en operatör betalar du väldigt ofta, om inte alltid, mer för telefonen än om du köper utan ett abonnemang.