Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Sep 2011

Velcro?

Yo, har precis fixat en NZXT Grid och vill montera den bakom moderkortsplåten, men har ingen dubbelsidig tejp och vill helst INTE använda silvertejp, någon som vet en svensk shopp som kränger stabil Velcro eller dubbelsidig tejp som inte lämnar kvar en massa lim skulle vara underbart

(vet inte om jag satte tråden rätt, tyckte det hade lite med modding o göra flytta om den sitter offside)

Dator: | Chassi: Fractal Design Define R4 | CPU: Intel i5 3570k @ 4.5ghz | MB: ASUS P8-z77 V-LX | RAM: 8 GB Kingston 1600mhz | GPU: Gigabyte GTX 770 OC | Ljudkort: Nuforce uDAC 2.0 | OS: Windows 7 64-bit | Bootdrive: 120gb Intel SSD | HDD1: Western Digital 1tb Blue | HDD2: Seagate barracuda 1tb | PSU: XFX 750w | CPU kylning: Noctua NH-U14s |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Menar du något i den här stilen? Inget klister på den dock.

Här har du en med klister på baksidan, vet inte om den lämnar några rester dock.

Resterna är hur som helst lätta att ta bort med t.e.x. isopropanol eller matolja.

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Bakgrund:

Menar du något i den här stilen? Inget klister på den dock.

Här har du en med klister på baksidan, vet inte om den lämnar några rester dock.

Resterna är hur som helst lätta att ta bort med t.e.x. isopropanol eller matolja.

UNDERBART tack <3

Dator: | Chassi: Fractal Design Define R4 | CPU: Intel i5 3570k @ 4.5ghz | MB: ASUS P8-z77 V-LX | RAM: 8 GB Kingston 1600mhz | GPU: Gigabyte GTX 770 OC | Ljudkort: Nuforce uDAC 2.0 | OS: Windows 7 64-bit | Bootdrive: 120gb Intel SSD | HDD1: Western Digital 1tb Blue | HDD2: Seagate barracuda 1tb | PSU: XFX 750w | CPU kylning: Noctua NH-U14s |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

Åhlens har även dom kardborreband med klister.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2010

Kardborreband med klister på baksidan finns också i de flesta sybehörsaffärer.

All tejp lämnar rester efter sig om den får sitta tillräckligt länge.