Permalänk

Webbkamera till jobbet

Hejsan alla sweclockers!

Det är såhär att jag är ute efter någon webbkamera som jag kan sätta upp på mitt jobb.

Jag har ett par sågar som ska gå dygnet runt och jag tänkte att man kanske kunde få bättre koll om dem går eller ej så jag slipper köra dit i onödan.

Jag är ute efter en webbkamera som klarar se bra i mörker då jag släcker när jag går därifrån. Gärna om den kan larma när rörelser försvinner det är då jag behöver veta så jag kan köra dit.

Jag har redan gsm alarm men det är inte 100% att det fungerar så tänkte uttöka mina chanser att veta om det står stilla eller ej.

Hoppas ni förstår vad jag menar!

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glimbrink:

Hejsan alla sweclockers!

Det är såhär att jag är ute efter någon webbkamera som jag kan sätta upp på mitt jobb.

Jag har ett par sågar som ska gå dygnet runt och jag tänkte att man kanske kunde få bättre koll om dem går eller ej så jag slipper köra dit i onödan.

Jag är ute efter en webbkamera som klarar se bra i mörker då jag släcker när jag går därifrån. Gärna om den kan larma när rörelser försvinner det är då jag behöver veta så jag kan köra dit.

Jag har redan gsm alarm men det är inte 100% att det fungerar så tänkte uttöka mina chanser att veta om det står stilla eller ej.

Hoppas ni förstår vad jag menar!

Något sånt? http://www.vikinglarm.se/kameraovervakning/natverkskameror-och-system/ip-kameror/tradlos-wlan-dag/natt-ip-kamera-%28vit%29/c147/p423/

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |