Note 4, varför har den inte vatten & damm resistans?

Permalänk
Medlem

Note 4, varför har den inte vatten & damm resistans?

varför har den inte sina flaps för att täcka usb ingången som s5 har? har den gummi linjerna under batteri locket?

Permalänk
Medlem

Jadu bra fråga, ett stort minus ifall du frågar mig, och inte fan är telefonen billig heller? den är ju större än dom flesta telefoner så för mig är det ett mysterium varför den saknar det, tycker det borde vara standard på highend telefoner idag kallas ju investering med tiden vill man nog ha en telefon som har ett visst skydd mot fukt och vatten... jävla samsung gör ju samma miss som lg med g3...

Permalänk
Medlem

En del extra kostnader samt design ändringar som måste göras om den ska bli IP67 klassad. T.ex reparations kostnader.

Jag som reparerar skiten är väldigt nöjd med att den inte är IP67 då det blir en del extra jobb.
Men däremot om jag hade gått i tankarna på att köpa den för att vid release få reda på att den inte är IP67 klassad så hade jag nog blivit lite förbannat och gått till något annat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HazZarD:

. jävla samsung gör ju samma miss som lg med g3...

att LG inte gjorde g3an vatten och dammtålig eller vad menar du?

haft s2, s3, s4,Note 3 och bytte precis från s5 till g3, synd att den inte är vatten/damm tålig annars hade den fått full pott, förhoppningsvis kommer det en Note 4 i en uppgraderad version som är IP67 klassad