Ipad mini retina sjukt prisvärd?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2010

Ipad mini retina sjukt prisvärd?

Har kommit över 16GB ipad mini retina för 2250:- helt ny, tyckte det var ovanligt billigt? Frågan är om man ska slå till på ett impulsköp eller inte? Vad säger folket på clockers ^^

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2013
Skrivet av Aarox:

Har kommit över 16GB ipad mini retina för 2250:- helt ny, tyckte det var ovanligt billigt? Frågan är om man ska slå till på ett impulsköp eller inte? Vad säger folket på clockers ^^

Det beror på var du hittat den! Blocket?

Main || Intel Core i7 980X @ 4.12GHz || ASUS Rampage III Gene || Corsair Vengeance 6x4GB @ 1800MHz || EVGA GTX 780 Reference || Creative Sound Blaster ZxR || 2x Intel 530 240 GB || Western Digital Blue WD10EZEX 1000 GB || ASUS VG248QE (no G-sync) ||
Laptop || Lenovo Thinkpad X220 4291-37G ||
Project: Pentium Clockbox || Intel Pentium G3258 ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av Icte:

Det beror på var du hittat den! Blocket?

Nej, members.com har habdlat där förr så vet att dom är tillförlitliga, ägs av nelly.com de har förnärvarande 17% rabatt på Ipad air och 40% på ipad mini retina, sjukt prisvärda i mitt tycke

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Rätt prisvärd faktiskt.

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2008

Skulle inte tveka om du vill/behöver ha en iPad Fruktansvärt nöjd med min mini, dock utan retina.

Citera så jag hittar tillbaka!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dalarna
Registrerad
Okt 2011

Det var ju ett rätt bra pris, kanske är dags för en tredje generation inom en inte alltför lång tid?

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av zeleni:

Rätt prisvärd faktiskt.

Skrivet av HerrKanin:

Skulle inte tveka om du vill/behöver ha en iPad Fruktansvärt nöjd med min mini, dock utan retina.

Skrivet av _Skalman:

Det var ju ett rätt bra pris, kanske är dags för en tredje generation inom en inte alltför lång tid?

Jag tyckte också den var ovanligt billig, nu är frågan om man ska köpa den eller inte, rätt sugen faktiskt 3:e generationen kommer kosta 3700+ igen så det är inget alternativ

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2001

Billig är den inte folk är bara van att betala överpris för apples prylar

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
Palit Jetstream X 1080 ti

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Dec 2012

Känns som ett standard pris på den. Kolla prisjakt dom flesta ligger runt det priset. Dessutom kanske lättare med garanti ärenden hos de större butikerna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Köpte min i USA i maj och då kom den på 3000 ca. Mini retina.

Mini g1 ligger på 2100. Stooooor skillnad mellan de två.

Skickades från m.sweclockers.com

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finspång
Registrerad
Okt 2003

Var hittar du den på deras sida? Jag blev medlem bara för att kunna köpa den

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012
Skrivet av niclasc:

Erbjudandet har gått ut.

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av malmlinus:

Känns som ett standard pris på den. Kolla prisjakt dom flesta ligger runt det priset. Dessutom kanske lättare med garanti ärenden hos de större butikerna.

Jag tror du jämförde med första generationen utan retina, stor skillnad mellan dom två!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Dec 2012

My bad.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av niclasc:

Några deals varar bara 24 timmar. Men följ med. Kommer om igen säkert.

Bosna u <3