Bästa stället att köpa en Ergohuman stol? Eller motsvarande med mesh i sitsen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2005

Bästa stället att köpa en Ergohuman stol? Eller motsvarande med mesh i sitsen.

Hej behöver en kvalitétsstol med "mesh" i sitsen och jag har fastnat för ergohuman, dock har jag inte provsuttit den då de är ovanliga.

Någon som beställt en och vet vilken firma som är bästa att köpa från?

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Det verkar som det är Ergoff som säljer dem så då får du väl kontakta dem i Göteborg om det är där du är.
Men även Malmstolen (som tillverkas strax utanför Göteborg) har nätrygg om det är det du är ute efter, http://malmstolen.se/

Nätsits låter lite underligt och är kanske inte så bra.

Phenom 2 960T (körs x6) med passivt Ninja på Asus Crosshair 4 Asus 4850 och en väldig massa masslagring.Passiv kyld Northq nätdel 450W Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, väldigt tyst, oftast passivt. Datorljud 2kanal: ljudkort/dsp Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop och mätmikrofon.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2005
Skrivet av mrqaffe:

Det verkar som det är Ergoff som säljer dem så då får du väl kontakta dem i Göteborg om det är där du är.
Men även Malmstolen (som tillverkas strax utanför Göteborg) har nätrygg om det är det du är ute efter, http://malmstolen.se/

Nätsits låter lite underligt och är kanske inte så bra.

Jag frågade inte om du trodde det var bra eller inte. Du verkar bara gjort en googling som jag redan gjort. Men tack ändå.

Finns det nån som köpt en Ergohuman här på Swec så hade jag varit tacksam för pointers innan jag beställer från UK?

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Eftersom de bara säljs nya av en kedja i Sverige så finns det inget annat att välja på om du inte ska importera själv.

Phenom 2 960T (körs x6) med passivt Ninja på Asus Crosshair 4 Asus 4850 och en väldig massa masslagring.Passiv kyld Northq nätdel 450W Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, väldigt tyst, oftast passivt. Datorljud 2kanal: ljudkort/dsp Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop och mätmikrofon.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Pudeln:

Jag frågade inte om du trodde det var bra eller inte. Du verkar bara gjort en googling som jag redan gjort. Men tack ändå.

Finns det nån som köpt en Ergohuman här på Swec så hade jag varit tacksam för pointers innan jag beställer från UK?

Var inte dryg mot folk som hjälper dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2005

Ok jag borde sagt så här:

Malmstolen ser väldigt fin ut men nu söker jag faktiskt en stol som inte bara är ventilerad i ryggen utan även i sitsen, för det är faktiskt bra att stolar är detta.