Permalänk

Comviq eller tele2?

Någon som vet om man kan byta mellan surfmängd under bindningstiden på fastpris hos comviq? Annars verkar comviq ha mycket bättre priser än tele2. Finns det någon hake?

Att dom inte har telefonsupport bryr jag mig inte om. Andra operatörer är också ointressant för mig.

Visa signatur

Seasonic Focus GX 850w || Ryzen 5 5600X || Asus rog strix X570-F || 4x8GB Spectrix D60G DDR4 3600MHZ || 1TB Samsung Pro NVMe || 500GB Samsung Pro NVMe || ASUS ROG Ryujin AURA RGB 360mm || Asus geforce 3060Ti Tuf || Corsair Carbide 275R Airflow White

Permalänk
Medlem
Skrivet av robertr81:

Någon som vet om man kan byta mellan surfmängd under bindningstiden på fastpris hos comviq? Annars verkar comviq ha mycket bättre priser än tele2. Finns det någon hake?

Att dom inte har telefonsupport bryr jag mig inte om. Andra operatörer är också ointressant för mig.

Vet inte angående om man kan byta surfmängd, det får du nog fråga Comviq. Men för mig så har inte Comviq något hake i o med att dom ägs av Tele2 så går dom ju under Tele2s nät, och jag har inte haft några problem med Comviq. Att chatta med dom har gått bra dom gånger jag har gjort det

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig