Hur funkar onplus i svergie

Permalänk
Medlem

Hur funkar onplus i svergie

Hur funkar oneplus one i svergie pappa vill veta innan jag köper kommer den funka med universal som använder Telias nät (hur funkar den overall i Svergie)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponta9:

Hur funkar oneplus one i svergie pappa vill veta innan jag köper kommer den funka med universal som använder Telias nät (hur funkar den overall i Svergie)

2G och 3G kommer fungerar utan några problem alls. 4G kommer dock bara att fungera i (större) städer då OnePlus One bara har stöd för 2600 bandet och 1800 bandet (vilket knappt är utbyggt överhuvudtaget). För mer info, har jag skrivit en tråd om det på OnePlus forum: OnePlus One 4G stöd och information

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Den fungerar bra. Jag har inte märkt av några större problem med min som jag haft i en månad.

EDIT: notera att jag ej bor i en storstad. 4G fungerar bra för mig ändå men jag har inte använt det så värst mycket.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Funkar utan problem med 2g och 3g, men finns bara stöd för 4g-nätet som används i storstäder. Som en stadsbo är detta inget jag stört mig på, fungerar utan större problem skulle jag säga.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Tack allihopa köpte telefonen nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ponta9:

Tack allihopa köpte telefonen nu.

Du kommer inte bli missnöjd

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator