Playstation TV till Sverige i november

Permalänk
Medlem
Skrivet av skooglund:

Undrar hur bra det kommer gå att streama från sin PS4 till denna, om man har satt upp den hemma hos tjejen.
Vi båda sitter på 100/100 och har 2 ms till varandra.

Hade inte alls vart fel att kunna spela lite större spel hemma hos henne utan köpa en till konsol.

Som med vita, du kan vara vart som helst och spela, även på andra sidan Jorden, det som sätter stop är just respons tiden mellan dig och konsolen gentemot vad för spel du spelar, vissa spel funkar prima med 0,3 sec delay T.ex. om du är i USA men andra spel funkar det inte alls.

Dock kan ju säga att det funkar utan problem att spela FPS lokalt, samt funkar hyfsat när jag är på jobbet ( ca 20ms ping hem ), har personligen inte testat någon annan stans.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att Sony gör en nVidia?
Vi bygger en mindre enhet som streamar från en större enhet.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 290!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!
Hjälp Teamtrees plantera träd på vår jord. https://teamtrees.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Är det bara jag som tycker att Sony gör en nVidia?
Vi bygger en mindre enhet som streamar från en större enhet.

Äh

Visa signatur

Theres no place like 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av pålis:

Notera att den inte kan outputa fullHD så den är någorlunda gimpad för att använda som netflixbox.

Skickades från m.sweclockers.com

ere så illa? fyfan

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av sQuille:

ere så illa? fyfan

720p eller 1080i är det bästa som den kan klämma fram