Webhallen Garanti/Reklamation?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2013

Webhallen Garanti/Reklamation?

Hej!

Är idag påväg att köpa ett headset som då endast finns i lager på Webhallen i Solna, men på detta headset så har folk haft problem med att micken går sönder.

Problemet är att det är väldigt långt för mig till Solna (normalt sett), så om micken (eller något annat) skulle gå sönder, kan jag då gå till en annan webhallen butik och fixa ett nytt headset på garantin?

Mvh

1337

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av smurfeNn:

Hej!

Är idag påväg att köpa ett headset som då endast finns i lager på Webhallen i Solna, men på detta headset så har folk haft problem med att micken går sönder.

Problemet är att det är väldigt långt för mig till Solna (normalt sett), så om micken (eller något annat) skulle gå sönder, kan jag då gå till en annan webhallen butik och fixa ett nytt headset på garantin?

Mvh

Ja, det kan du

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: Asus Maximus VI Hero CPU: Intel Core i5-4670K @ 3.4GHz Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB RAM: Crucial Ballistix Sport DDR3 16GB 1600MHz SSD: Intel 520 SSD 180GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och HP EliteBook 8470p. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig