Shadow of Mordor - SweClockers samlingstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Jag gillar det! Timmarna har rasslat på rätt bra, trots att jag knappt nosat på riktiga storyn ännu. Visst blir det lite repetativt bitvis, men tycker ändå det är en stark 4/5 än så länge. Spelar på PS4, förövrigt.

Av vadå... tio?

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Av vadå... tio?

Stark 4 av 5 möjliga tolkar jag det som.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Klarat spelet på 24 timmar, gjort de flesta av sida missions också, skulle tro att det är en 30-35 timmar om du siktar på alla missions+samlingsobjekt. Tyckte storyn var riktigt grym och gameplay bra. Får ett solklart 9/10 av mig. Rekommenderas stark.

Permalänk

Fick precis en Hit Streak på 130... var fantastiskt.

Permalänk
Medlem

Är jag helt körd med 780SLI vad gäller spelet?

Rekommenderas ju kort med 6GB för bästa upplevelsen, dvs inte ens 980 etc duger. Vill såklart ha bästa möjliga upplevelse om det ska bli aktuellt att köra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faulisto:

Är jag helt körd med 780SLI vad gäller spelet?

Rekommenderas ju kort med 6GB för bästa upplevelsen, dvs inte ens 980 etc duger. Vill såklart ha bästa möjliga upplevelse om det ska bli aktuellt att köra.

High textures är tillräckligt bra enligt mig (har ett 780 Ti). Hög och stabil framerate är klart viktigare i sådana här spel, eftersom det är tajt action.

Angående ditt förra inlägg, får du kanske fundera på om det är ett spel för dig. Det är massor av combat i samma stil även om den utvecklas genom spelets gång. Om du har någon kompis som har det så kan du testa först.

Permalänk
Medlem

Hd textures = rsod, för min del:(.
280x 3gb

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som är extremt kass, eller är spelet jävligt svårt? Jag lyckas inte döda många captains eller nåt längre. Jag lyckas alltid möta 2-4 captains på samma gång, tillsammans med 200 uruk's och jag lyckas sällan döda mer än en captain, om ens det... Fattar inte hur jag ska göra, dessutom blir ju alla som dödar mig starkare hela tiden. Spelet blir ju bara svårare och svårare.

Jag själv är väl runt lvl 6-8, kommer inte ihåg exakt. Tips emottages tacksamt.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Man måste vara jäkligt försiktig. Försök använda stealth så mycket som möjligt. Kör sidequests och powerstruggles för att låsa upp fler abilities. Jag dog som fan i början också men nu har jag slutat springa in i en massa fiender. Fånga gröna fiender och fråga ut dem så kan du få reda på vilka svagheter kaptenerna har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Är det bara jag som är extremt kass, eller är spelet jävligt svårt? Jag lyckas inte döda många captains eller nåt längre. Jag lyckas alltid möta 2-4 captains på samma gång, tillsammans med 200 uruk's och jag lyckas sällan döda mer än en captain, om ens det... Fattar inte hur jag ska göra, dessutom blir ju alla som dödar mig starkare hela tiden. Spelet blir ju bara svårare och svårare.

Jag själv är väl runt lvl 6-8, kommer inte ihåg exakt. Tips emottages tacksamt.

Skrivet av ozo64:

Man måste vara jäkligt försiktig. Försök använda stealth så mycket som möjligt. Kör sidequests och powerstruggles för att låsa upp fler abilities. Jag dog som fan i början också men nu har jag slutat springa in i en massa fiender. Fånga gröna fiender och fråga ut dem så kan du få reda på vilka svagheter kaptenerna har.

Jepp viktigt att fråga ut fiender i början, är otroligt skönt att bara behövs skjuta ett hs eller utföra en stealth attack för att ta ner en kapten.

Permalänk
Medlem

Har nyss installerat HD-texturerna och är lite konfunderad.
När jag benchmarkar i 1440p ultra flyter det på bra men det går åt ca 5.5gb vram.
Spelet säger att jag har 8gb vram fast mina kort har bara 4gb.
Hur kan spelet ens vara spelbart efter mina 4gb käkats upp?

Måste forska mer i det här efter jobbet.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Har nyss installerat HD-texturerna och är lite konfunderad.
När jag benchmarkar i 1440p ultra flyter det på bra men det går åt ca 5.5gb vram.
Spelet säger att jag har 8gb vram fast mina kort har bara 4gb.
Hur kan spelet ens vara spelbart efter mina 4gb käkats upp?

Det är troligen så att spelet som många andra lägger upp data cachat på VRAM. De mätverktyg som finns idag mäter bara totalt VRAM. Så en scen kan ta betydligt mindre VRAM än totala mängden.

Man kanske kan märka stutter och problem vid snabba 360 panoreringar.

Eftersom spelet inte har AA är det inte så dramatisk skillnad mellan 1080p och 1440p heller.

Du som har 4GB har nog inga större problem att köra med Ultra textures, men med viss risk för stutter/framedrops ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Jag gillar det! Timmarna har rasslat på rätt bra, trots att jag knappt nosat på riktiga storyn ännu. Visst blir det lite repetativt bitvis, men tycker ändå det är en stark 4/5 än så länge. Spelar på PS4, förövrigt.

Jag har svarta ringar runt ögonen. När man kommer så långt att man ska ta livet av Warchiefs så blir det ännu roligare, och nu har man börjat få massa abilities så att man själv kan hitta på taktiker för att ta livet av dessa på bästa sätt. Enda jag stör mig på är att nya orcer spawnar lite väl fort utanför missions. Var rädd att kontrollerna och kännslan skulle va samma som AssasinsCreed (första spelet va bra, resten spårade ur totalt) men både kontrollerna och flytet i detta är mycket bättre. Det känns mer som Assassins Creed gifte sig med Prince of Persia och fick ett barn

F.ö. glad att det för en gång skulle funkar klockrent på PC direkt vid släpp. Har klockren prestanda på medium (utom textures som e low pga VRAM), håller mig på 40-70fps, mestadels runt 60 i 1920x1200. Hoppas på ännu bättre prestanda när offeciellt SLI stöd kommer i drivrutinen. Just nu får man köra alternative frame rendering 2, så funkar SLI.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faulisto:

Är jag helt körd med 780SLI vad gäller spelet?

Rekommenderas ju kort med 6GB för bästa upplevelsen, dvs inte ens 980 etc duger. Vill såklart ha bästa möjliga upplevelse om det ska bli aktuellt att köra.

Tänk på att SLI inte stöds riktigt än. Kommer nog i veckan vad jag hört.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Helt okej spel!!

54.36 FPS med very high och 1440p

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Tänk på att SLI inte stöds riktigt än. Kommer nog i veckan vad jag hört.

Skrivet av Ninotramp:

Helt okej spel!!

54.36 FPS med very high och 1440p

Det funkar bra med ställa in Alternative Frame Rendering 2 i NVidia Control Panel om man vill köra SLI. Googla om ni inte vet hur man gör

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Är det bara jag som är extremt kass, eller är spelet jävligt svårt? Jag lyckas inte döda många captains eller nåt längre. Jag lyckas alltid möta 2-4 captains på samma gång, tillsammans med 200 uruk's och jag lyckas sällan döda mer än en captain, om ens det... Fattar inte hur jag ska göra, dessutom blir ju alla som dödar mig starkare hela tiden. Spelet blir ju bara svårare och svårare.

Jag själv är väl runt lvl 6-8, kommer inte ihåg exakt. Tips emottages tacksamt.

Själv tycker jag det är för lätt nu. Efter att jag fick Combat Finisher (den där när svärdet blir blått så man kan avrätta orcs). Bara att parera tills man får 7x multiplyer sen lägger man finisher på captenen och hoppar undan. Lyckades döda 2 captains och en warcheif i samma fight förut. Blir det för jobbigt klättar man upp i ett tak, drainar en archer så man får pilar och sänker några orcs från taket, sen kör man en steath attack mot kaptenen.

När man möter orc defenders, dessa med störa sköldar, är det bra att sänka dem först med headshots innan man går in i gröten för att slåss.

Men som sagt gör sidequests så du får lite mer power. Och gör steathkills, du får ju mer "xp" för dem.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Det funkar bra med ställa in Alternative Frame Rendering 2 i NVidia Control Panel om man vill köra SLI. Googla om ni inte vet hur man gör

Får den FPSen med SLI. Sämre ingame

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Det funkar bra med ställa in Alternative Frame Rendering 2 i NVidia Control Panel om man vill köra SLI. Googla om ni inte vet hur man gör

För att bencha funkar ARF2 bra men inte att spela. Man får sjuka drops under fighter och även helt random när man springer runt i världen. Fick bättre flyt med ett kort på High än två kort på Ultra.

Fick två tips om att testa andra SLI bits via nVInspector:
1. 0x000000F5 = Ger bättre scaling och droppar inte under 60fps under fajter
2. 0x000040F5 = Ger ännu bättre scaling än ovan men lägger till visst flicker

Inte testat något av detta eftersom ett kort klarade biffen men nån annan kanske vill testa?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

För att bencha funkar ARF2 bra men inte att spela. Man får sjuka drops under fighter och även helt random när man springer runt i världen. Fick bättre flyt med ett kort på High än två kort på Ultra.

Fick två tips om att testa andra SLI bits via nVInspector:
1. 0x000000F5 = Ger bättre scaling och droppar inte under 60fps under fajter
2. 0x000040F5 = Ger ännu bättre scaling än ovan men lägger till visst flicker

Inte testat något av detta eftersom ett kort klarade biffen men nån annan kanske vill testa?

Jag får drops ibland ner mot 40, men inte i alla fighter. Jag tror det är nattetid när den ska rendera mkt skuggor runt eldar osv. Får knappt några drops när jag bara springer runt, upplever väldigt lite problem faktiskt, över 90% GPU usage. Och när det droppar så droppar även GPU-usage, så jag misstänker att det kan vara CPUn som bromsar i vissa scener.

Jag kan testa SLI bits, men aldrig använt nvInspector. Hur gör man?

EDIT:
Hittade en guide här: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3205406...
Ska testa så fort jag hinner. Om någon annan här hinner testa så får ni gärna rapportera.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Får den FPSen med SLI. Sämre ingame

Då fur du sänka inställningarna lite Prova dig fram. Ska inte va några problem för din dator.

EDIT: Har provat med nvidia inspector nu med Fear 3 SLI bits. Tycker det är liiiite bättre prestanda än med AFR2, men lite småbyggar med vissa texturer knappt märkbart. Det som gör störts skillnad i FPS i fighter märkte jag nu är Motion blurr. Sätt det till Camera only, så blir det en bra bump. Tror det är lite CPU-begränsad inställning. Märkte ingen skillnad i hur det ser ut, förutom att den inte droppar under 55fps i fighter nu jämfört med 40 innan.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Har faktiskt börjat spela detta som en let's play på https://www.youtube.com/watch?v=jSxEfQ0F3g8
Det är det första spelet jag spelar in på den nya datorn jag precis köpt som är krävande i hög kvalié.
Dator specs är:
intel core i7 5820k
Zotac GTX 980
Asus x99-s
16gig ddr4

Benchmarkar på ca 100fps i högsta kvalité ^^

Visa signatur

Processor: Intel core i7 5820k
Moderkort: Asus X99-S
Grafikkort: Zotac Gtx 980
Ram: Corsair 16gb Vengance

Permalänk
Medlem

Riktigt bra spel! Lite svårt dock att hålla sig till "main mission"!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Är det bara jag som är extremt kass, eller är spelet jävligt svårt? Jag lyckas inte döda många captains eller nåt längre. Jag lyckas alltid möta 2-4 captains på samma gång, tillsammans med 200 uruk's och jag lyckas sällan döda mer än en captain, om ens det... Fattar inte hur jag ska göra, dessutom blir ju alla som dödar mig starkare hela tiden. Spelet blir ju bara svårare och svårare.

Jag själv är väl runt lvl 6-8, kommer inte ihåg exakt. Tips emottages tacksamt.

Näe, när man går in i vissa regioner och börjar få high level captains mot sig som i sin tur har defenders, berserkers, ranged och fodder som swarmar in mot en blir det helt plötsligt stört omöjligt. Det blir mycket svårare att chaina sina combos. Med stora mobs hinner du inte med vanlig fighting rensa så att du kan slåss mot captains själva någon längre stund.

Blev riktigt frustrerad själv, men började bry mig om meta-gamet i spelet:
Läsa på om fienderna, kolla vilka captains som får hjälp av vilka bossar, döda dom mindre bossarna så att det blir lättare fighter mot captains.
Ta reda på svagheterna blir viktigare - se till att låsa upp story questen för att få tillgång till fler bra skills/förmågor.

Jaga lite mindre bossar och gör mini-uppdrag för att få health recovery runor till dina vapen.

En bra taktik är att se till att dolken får health recovery på stealth kills, gör att du kan fly en mob - stealtha lite och vara tillbaka i rask takt. Då stealth kills ofta ger en fast procentsats och kan länkas med quick och combat - drain kan du få tillbaka både health och pilar och focus i snabb takt för att göra storartad comeback.

Skräm captains/bossar och jaga dem. Bästa sättet att döda är grab/question (eller använda som sköld - sketkul!) då de inte återfår health.

Gollum quests i gult ger många bra förmågor som är mycket användbara och du låser upp dem utan (har jag för mig) att du behöver spendera attribute points. Sedan - satsa på health och ranger attributes i första hand. Jag gjorde inte detta och fick grinda lite forsaken quests och vapen quests för att få lite bättre fighting. Vault stun och bash gör att du kan ta hand om defenders och berserkers och att dra ner chaining for combos till 5 istället för 8 gör att flurry blir helt grymt.

Gör att du kan börja fighta dig fram igen. Men sedan är det mer och mer av trial and error. Man måste fly ibland och starta om för att man har haft fel strategi. Särskilt i strongholds där det finns mer eller mindr outtömliga resurser av orcs och uruks...

Ursäkta dåligt språk - skrev allt i en hast och hoppas att någon annan kan fylla på. Dett aär lite av det jag upptäckt när jag helt plötsligt var i samma sits - gick från badass-ranger till punch-bag på ett par uppdrag...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Jag får drops ibland ner mot 40, men inte i alla fighter. Jag tror det är nattetid när den ska rendera mkt skuggor runt eldar osv. Får knappt några drops när jag bara springer runt, upplever väldigt lite problem faktiskt, över 90% GPU usage. Och när det droppar så droppar även GPU-usage, så jag misstänker att det kan vara CPUn som bromsar i vissa scener.

Jag kan testa SLI bits, men aldrig använt nvInspector. Hur gör man?

EDIT:
Hittade en guide här: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3205406...
Ska testa så fort jag hinner. Om någon annan här hinner testa så får ni gärna rapportera.

När det regnar så sunker FPSen också märkte jag Inte så konstigt kanske iofs.

Kollade lite på din guide och den innehöll vissa instruktioner om nVinspector. Hann aldrig spela något igår men skall testa ikväll igen om folk tillåter

Skrivet av netbuddy:

Är det bara jag som är extremt kass, eller är spelet jävligt svårt? Jag lyckas inte döda många captains eller nåt längre. Jag lyckas alltid möta 2-4 captains på samma gång, tillsammans med 200 uruk's och jag lyckas sällan döda mer än en captain, om ens det... Fattar inte hur jag ska göra, dessutom blir ju alla som dödar mig starkare hela tiden. Spelet blir ju bara svårare och svårare.

Jag själv är väl runt lvl 6-8, kommer inte ihåg exakt. Tips emottages tacksamt.

Alla reviews jag läst säger att det är svårt i början när man inte har powers, speciellt om man råkar möta 5-6 orcs samtidigt. Tycker man gör väldigt lite skada och inbland undrar man om ocs inte tar skada av vanliga attacker utan bara av special attacker och kombos? Men jag har lärt mig att inte ge upp om man råkar hamna i en läskig situation. Bara man parerar ordentligt så går allt ner efter ett bra tag - antingen det eller fly.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Gillar spelet! Aningen frustrerande när man möter kaptener , krigsherrar och vanliga fotsoldater på samma gång. Väldigt tillfredsställande att ta hämnd på något kräk som dödat en förut. Spelar på Playstation 4 och tycker att kontrollen är lite "otight" ibland. Lyckas sällan med halshuggning till exempel.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Rätt så roligt spel faktiskt, det trodde jag inte...

Lite tråkiga boss fighter bara och så mycket lättare än mot kaptenerna av någon anledning? Före man får branding dvs.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostfenix:

Gillar spelet! Aningen frustrerande när man möter kaptener , krigsherrar och vanliga fotsoldater på samma gång. Väldigt tillfredsställande att ta hämnd på något kräk som dödat en förut. Spelar på Playstation 4 och tycker att kontrollen är lite "otight" ibland. Lyckas sällan med halshuggning till exempel.

Det var jag mest glatt förvånad över med kontrollerna till PC - känns som om de har jobbat med kontrollerna som de gjorde till Batman Arkham Asylum - vilket är ett av de bättre portade spelen till PC enligt mig när det gäller implementering av kontroller till mus+kb.

Inga problem med att få långa streaks eller släppa lös den ena eller andra special attacken. Tämligen blodigt spel dock med flygande huvuden och exploderande huvuden hit och dit. Inte riktigt i Fallout 3/NV's anda men

Permalänk
Medlem

Zzap!64 gav Shadows of Mordor 55% i deras recension:
http://www.zzap64.co.uk/cgi-bin/displaypage.pl?issue=27&page=...