Permalänk
Inaktiv

Bästa Tangentbordet Under 1000:-

Halloj

Ska köpa ett tangentbord till datorn som jag ska beställa snart. inte över 1000 kronor. Samt bakgrundsbelysning önskas. Mekaniskt med mx blue, eller brown helst

Tacksam för svar / Noah

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GeekySole9354:

Tackar ser bra ut

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeekySole9354:

849>699 eller?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GeekySole9354:

Tror du ett Blackwidow skulle vara lika bra?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av fiskebulle:

849>699 eller?

Oops, såg inte rean

Skrivet av Noah01:

Tror du ett Blackwidow skulle vara lika bra?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, sämre kvalitet (och fulare imho).

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag att blåa låter för mycket, iallafall om du delar bostad med någon eller sitter i Skype eller liknade. Då kan ljudet vara ett problem. Jag föredrar därför bruna eftersom de fortfarande ger en mycket bra känsla men samtidigt inte låter alldeles för mycket. Jag vill kunna använda tangentbordet när som helst eftersom jag spenderar (för)mycket tid framför datorn.

Permalänk
Skrivet av RaBoX:

Personligen tycker jag att blåa låter för mycket, iallafall om du delar bostad med någon eller sitter i Skype eller liknade. Då kan ljudet vara ett problem. Jag föredrar därför röda eftersom de fortfarande ger en mycket bra känsla men samtidigt inte låter alldeles för mycket. Jag vill kunna använda tangentbordet när som helst eftersom jag spenderar (för)mycket tid framför datorn.

Personligen gillar jag inte röda alls, för tråkiga på något sätt, men alla har ju sin egen smak, och Noah verkar ju gilla blåa. (MX BROWNS MASTER RACE)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeekySole9354:

Nej, sämre kvalitet

Källa på det?

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Medlem

Rekommenderar ett sånhär:

http://www.preater.com/modelm/images/model-m-front-large1.jpg

Första och sista mekaniska du kommer äga.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GeekySole9354:

Personligen gillar jag inte röda alls, för tråkiga på något sätt, men alla har ju sin egen smak, och Noah verkar ju gilla blåa. (MX BROWNS MASTER RACE)

har inget emot bruna, ogillar svarta och röd p.g.a att hea grejen med mekaniskt är "bumpen" tycker jag iaf ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeekySole9354:

Personligen gillar jag inte röda alls, för tråkiga på något sätt, men alla har ju sin egen smak, och Noah verkar ju gilla blåa. (MX BROWNS MASTER RACE)

Oj, jag menar bruna. Röda gillar jag inte alls!