Hur ser jag mitt användarnamn på youtube?

Permalänk
Medlem

Hur ser jag mitt användarnamn på youtube?

Hur ser jag mitt användarnamn på youtube? Låter som en löjlig fråga men när jag skall ladda upp från moviemaker så skall jag skriva in användarnamn till den kanalen jag vill ladda upp den till. Men det funkar varken med min mail eller med vad jag heter på Youtube. Förvirrad...

Permalänk
Medlem

Rendera filmen och ladda upp på youtubes hemsida istället.

Permalänk
Legendarisk

"Hjälp" är ingen beskrivande rubrik; alla behöver hjälp, vad handlar din tråd om?

*** Rubrik förtydligad ***

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Det ska vara ditt gmailkonto. men lättast är att rendera och ladda up till youtube.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

"Hjälp" är ingen beskrivande rubrik; alla behöver hjälp, vad handlar din tråd om?

*** Rubrik förtydligad ***

Sorry!

Asså när jag skall ladda upp den till Youtube så har jag fel format, jag har försökt att ändra filformatet i "Handbrake" men lyckades inte riktigt för verkar inte kunna hantera MovieMaker (eller så gjorde jag fel). Något annat bra gratisprogram man kan använda för att redigera ihop sina videosnuttar? Eller någon annan lösning?

Permalänk
Medlem

Sparar du bara projektet? Prova att exportera filmen i Movie Maker istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Sparar du bara projektet? Prova att exportera filmen i Movie Maker istället.

Tack mannen! Det löste det