Någon HDD-kabinett som rekommenderas?

Permalänk

Någon HDD-kabinett som rekommenderas?

Just nu har jag två st 2TB WD diskar som är köpte vid olika tillfällen, den ena en WD20EARS den andra en WD20EARX. Den ena sitter i en USB 2.0 HDD-kabinett som jag köpte på Inet när det var någon kampanj. Den andra har jag i en gammal dator som inte används till något annat än till denna lagringsdisken.
Så när jag flyttar över t.ex. foton till mina backup diskar så startar jag den externa disken samt datorn med den andra disken i, sedan går jag in i den datorn vi nätverket på min primära dator och flyttar över bilderna till båda diskarna.
Tar lite tid att flytta över på detta sättet till båda diskarna och hålla koll på att man lägger grejerna på exakt samma ställen för att det ska vara identiskt, men det funkar.
I alla fall så tänkte jag att jag köper en till HDD-kabinett till den ena disken så att man slipper starta den gamla datorn varje gång.
Finns det någon ni har erfarenhet av och kan rekommendera? Eller kanske något helt annat sätt ni kan rekommendera för backup av bilder videos etc?
Tack på förhand.