Razer Deathadder problem, hjälp uppskattas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2007

Razer Deathadder problem, hjälp uppskattas

Tjenare grabbar och tjejer!

Jo det är så att jag har problem med väster klick på musen. För ett tag sen märkte jag att det ibland inte räcker med 2 klicka för att dubbel klicka ibland måste jag trycka 3 gång eller flera ibland blir det till och med så att jag måste sitta och trycka ett 10 tal gång. Felet kommer även när jag bara ska trycka enkelt men har inte varit med om att höger mus knapp krånglar. Som ni kanske förstår är det ett ganska irriterande problem.
Speciellt när jag skall trycka på en jävla knapp för att starta ett spel (Heartstone i detta fallet)

Det verkar som att det är i vissa program som detta felet uppstår, det är som att musknappen ej fungerar i vissa programm (BattleNets sida med alla spel)
ALLT ANNAT FUNKAR PERFEKT, CHROME, Startmeny samt andra spel.

PROBLEMEN BÖRJADE NÄR JAG KÖPTE

EN Razer Deathadder

Har provat att ominstallera drivrutinerna tusen ggr

PROBLMEN började när jag köpte musen, MEN VAD ÄR FELET?
Ibland får jag trycka ALT + CTRL + DEL så försvinner felet snabbt, men kommer fort tillbaka

HJÄLP MIG

SKRIK på HJÄLP i trådrubriken raderat, trådrubrik förtydligad enligt §3.1 i reglerna [mod]
Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005
Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Både SKRIK (HJÄLP!!!) och trådrubrik helt utan information om vad tråden handlar om ger trådlåsning. Skicka en trådrubrik som följer reglerna i ett PM till mig så redigerar jag och låser upp. Det är inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

*Tråd låst*

Inkommen trådrubrik enligt reglerna, tråd upplåst.

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

W7, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Huawei P10 Plus
* Stolt paragrafryttare *