kommer datorn klaga om man har 2 hårddiskar me windows på?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2014

kommer datorn klaga om man har 2 hårddiskar me windows på?

Jag har nyligen byggt en ny dator och den funkar jättebra men nu är det så att min mammas bärbara dator har gått sönder och jag tänkte att man kunde rädda det som finns på den genom att sätta in den hårddisken i min nya dator, så min fråga är då om datorn kommer krångla om man kopplar in den hårddisken som även den har windows 7 på??

Språkbruk. Se exempelvis § 1.2.

Min dator: GPU: XFX Radeon RX480 8GB, CPU: Intel Core i5 4570, Moderkort: Msi Z97 Gaming 5, PSU: Fractal Design Integra R2 500W, CPU Kylare: Cooler Master TX3 EVO, Chassi: Corsair Carbide SPEC-01

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2010

Ja det kommer fungera!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Långshyttan
Registrerad
Nov 2010

det kommer funka utan problem så länge du bootar från rätt hårddisk

Intel I5 2500 max turbo inställt så 3.9 ghz på 4 cores o 4.1 på 1. blandat 16 gb @ 1333 mhz moderkort P8z77-V-LX, gtx 780 msi gaming och nätagg plexgear 600w SSD: 60 gb intel 330

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHML
Registrerad
Dec 2010

Nej, den kommer inte "få aids", eller "fucka ur". Dock bör du i BIOS se till att du bootar från rätt disk.

Numera dålig koll på saker

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Okt 2002

*Rubrik ändrad och trådstart redigerad*

Viss uppskärpning av språkbruk. Se § 1.2 i reglerna.

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2014
Skrivet av phz:

*Rubrik ändrad och trådstart redigerad*

Viss uppskärpning av språkbruk. Se § 1.2 i reglerna.

ok. uppfattat

Min dator: GPU: XFX Radeon RX480 8GB, CPU: Intel Core i5 4570, Moderkort: Msi Z97 Gaming 5, PSU: Fractal Design Integra R2 500W, CPU Kylare: Cooler Master TX3 EVO, Chassi: Corsair Carbide SPEC-01