Vill beställa denna.. Men från USA? Vad kommer det kosta?

Permalänk
Medlem

Vill beställa denna.. Men från USA? Vad kommer det kosta?

Vill verkligen ha denna
http://www.amazon.com/gp/product/B00KG3JE94/ref=s9_simh_gw_p1...

Finns en på ebay "uk" men 120$ istället för 89$ (inkl frakt)

Vågar jag beställa från amazon eller kan det kosta mig mer?

Permalänk
Inaktiv

Har för mig att Amazon inte skickar till Sverige. Kan ha fel

Permalänk

Skapa konto och lägg den i varukorgen, välj checkout och klicka vidare tills du skal betala så ser du vad den kostar inkl tull, moms och frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Attitude666:

Skapa konto och lägg den i varukorgen, välj checkout och klicka vidare tills du skal betala så ser du vad den kostar inkl tull, moms och frakt.

kanon, testar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon142735:

Har för mig att Amazon inte skickar till Sverige. Kan ha fel

Fel

Permalänk

Sorry, this item can't be shipped to your selected address. Learn more. You may either change the shipping address or delete the item from your order. You can also see if this item is available to ship to your address from another seller.

Emil har nog rätt.. Vägrar skicka till mig iaf..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Attitude666:

Sorry, this item can't be shipped to your selected address. Learn more. You may either change the shipping address or delete the item from your order. You can also see if this item is available to ship to your address from another seller.

Emil har nog rätt.. Vägrar skicka till mig iaf..

Det är för att det inte är Amazon soms äljer den utan en tredjepartssäljare, hade amazon själva sålt den hade dom skickat den hit.
Tryck på "2 new from $89.50" det andra alternativet kan eventuellt skicka hit.

Permalänk
Medlem

Det skulle bli (ungefär) sammanlagt 800kr när man lägger till moms på varan. Om du åker på tull så blir det ju dyrare att beställa från USA.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz