Cooler Master JAS Mini

Permalänk
Medlem

Cooler Master JAS Mini

Visste inte om de va rätt forumdel att posta detta på, säg gärna till om det finns något som passar bättre.

Jag är på jakt efter en Cooler Master JAS Mini och undrar om ni vet om den finns att köpa någonstans i sverige. Har sett den ett flertal gånger på linustechtips och tycker den verkar riktigt bra för min telefon. Har googlat såklart, men ingen bra träff.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jösses... 19.99 euro för prylen, och 90,50 euro för frakten O_O måste finnas en riktigt återförsäljare i sverige?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nischi:

jösses... 19.99 euro för prylen, och 90,50 euro för frakten O_O måste finnas en riktigt återförsäljare i sverige?

Jag fick det till €16,83 för frakt till Linköping.

Totalt €36,82

Permalänk
Medlem

Ehr, nu blev de rätt... jag måste ha råkat välja fel land eller något. ca 37 euro. fortfarande rätt mycket pengar, ingen som vet om någon svensk återförsäljare ? Alternativt, en liknande produkt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ser okay ut, men hade varit fint om ljudet ifrån högtalaren (bak) hade haft fritt fram. Vet du kanske nån svensk sida ? vet om fyndiq, men tycker allt ser ut o vara skräp som jag sett, vill ha lite mer ordentligt, som på den bilden jag länka i början.