Permalänk
Medlem

Vidarekoppla samtal?

Hej.

Mitt simkort till mitt befintliga nummer har gått sönder. Imorgon tänkte jag gå och skaffa ett tillfälligt nummer, sånt där "startpaket" för några kronor.
Finns det någon möjlighet att jag kan vidarebefordra alla som ringer till mitt gamla nummer, till mitt nya på något vis? (Tills jag fått nytt simkort med mitt gamla nummer)

Jag har Tele2/Comviq

Visa signatur

Datorer är kul!

Permalänk
Skrivet av Haiwa:

Hej.

Mitt simkort till mitt befintliga nummer har gått sönder. Imorgon tänkte jag gå och skaffa ett tillfälligt nummer, sånt där "startpaket" för några kronor.
Finns det någon möjlighet att jag kan vidarebefordra alla som ringer till mitt gamla nummer, till mitt nya på något vis? (Tills jag fått nytt simkort med mitt gamla nummer)

Jag har Tele2/Comviq

Fråga din operatör, de kanske kan lösa det.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Skrivet av Haiwa:

Hej.

Mitt simkort till mitt befintliga nummer har gått sönder. Imorgon tänkte jag gå och skaffa ett tillfälligt nummer, sånt där "startpaket" för några kronor.
Finns det någon möjlighet att jag kan vidarebefordra alla som ringer till mitt gamla nummer, till mitt nya på något vis? (Tills jag fått nytt simkort med mitt gamla nummer)

Jag har Tele2/Comviq

Annars kan du ju gå till en av deras butiker och be om ett nytt sim-kort. Har jag gjort förut när jag hade Telenor och det gick hur bra som helst.

Visa signatur

Folk brukar säga "Två flugor i en smäll".
Jag brukar säga "Två flugor på smällen.

😉

Permalänk

Operatören fixar en vidarekoppling utan problem, bara att ringa supporten

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Brukar även att gå att fixa via "Mina Sidor" på operatörens hemsida så slipper du ta kontakt med dom.
Eller på Tre går det att köra via Mitt3-appen.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haiwa:

Hej.

Mitt simkort till mitt befintliga nummer har gått sönder. Imorgon tänkte jag gå och skaffa ett tillfälligt nummer, sånt där "startpaket" för några kronor.
Finns det någon möjlighet att jag kan vidarebefordra alla som ringer till mitt gamla nummer, till mitt nya på något vis? (Tills jag fått nytt simkort med mitt gamla nummer)

Jag har Tele2/Comviq

Med Comviq så kan du inte vidarebefordra samtal om man har kontantkort (iallafall vad jag har hört). Om du abonnemang, då är det en annan fråga

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig