Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013

Köpa iPad

Hej jag funderar på att köpa en iPad Air men undrar om jag ska vänta tills nästa kommer ut. Vet någon vad den nya kommer kosta? Kommer den gamla gå ner i pris?

Elgiganten har iPad Air för 3.5k men den kostar 4.4k på Apples webbsida tror ni att den kommer bli billigare än 3.5k inom någon månad?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2002

Kommer förmodligen nästa vecka, lär ersätta den nuvarande så liknande prissättning. Vänta och se.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nefarian's Lair
Registrerad
Apr 2004

Den nya lär nog landa på samma pris som dagens ligger på ifall de behåller samma lagrings storlekar som idag. Eventuellt dyrare ifall de har med touch ID. Nuvarande generationen bör reas ut och bli billigare än idag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Mar 2009

Vänta till på torsdag och se, då det troligtvis lanseras någon ny då

Dator: Intel i5 4670k @ 4,4 Ghz | Asus Z87 pro | 16 GB ram | MSI 390 | Corsair HX 850w | Samsung 840 Pro 512GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Feb 2012

Jag äger en iPad Air. Kunde inte bli mer nöjd. Jag tror inte nya iPaden kommer bli mycket bättre. Som sagt vänta och se hur nya ser ut. Kanske iPad Air blir billigare då.

Chassi: Fractal Design R5 CPU: Intel i7 6700K RAM: 16Gb DDR4 Moderkort: Asus Z170 Pro Grafik: GTX 1080 STRIX OS: W10
Bra Steam design: Metro for Steam Mitt Nintendo ID: SW-0939-9900-1006

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Cooling23:

Jag äger en iPad Air. Kunde inte bli mer nöjd. Jag tror inte nya iPaden kommer bli mycket bättre. Som sagt vänta och se hur nya ser ut. Kanske iPad Air blir billigare då.

Vore trevligt om nya iPad har iaf 2GB RAM. Det är ett problem på iPad Air här hemma, omladdningar av sidor man surfar på i tid och otid.