Asus Zenbook UX32LN, ingår sleeve?

Permalänk
Medlem

Asus Zenbook UX32LN, ingår sleeve?

Funderar på att köpa någon av i5-varianterna av UX32LN och undrar alltså om någon av dessa inkluderar sleeven som jag vet kommer med dom dyrare modellerna utan Nvidia GPU. Om inte kan man köpa Asus egna sleeves i butik någonstans? Vore tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Köpt flertalet olika zenbooks och sleeve har ingått i alla modeller jag köpt hittills.

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem

Saxat från CDON:
Inkluderade tillbehör: Fodral

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Ja, det följer med.

Permalänk
Medlem

Tack för svaren Det som gjorde mig osäker var denna recension som säger att sleeve inte ingå. Är inte exakt samma modell men blev osäker.

Skrivet av Ninjaflipp:

Ja, det följer med.

Har du köpt/äger någon av modellerna?

Permalänk
Inaktiv

Ja det ingår.
Källa: Jag äger en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

Ja det ingår.
Källa: Jag äger en.

Tackar för bekräftelsen Problemet är att jag nu blir ännu mer sugen på att köpa en

Permalänk
Medlem
Skrivet av pålis:

Tack för svaren Det som gjorde mig osäker var denna recension som säger att sleeve inte ingå. Är inte exakt samma modell men blev osäker.

Har du köpt/äger någon av modellerna?

Äger en UX32VD, men jobbar i en viss datorbutik i Stockholm så jag har öppnat typ alla datorer i Zenbook-serien otagliga gånger.