Asus Zenbook UX32LN, ingår sleeve?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2008

Asus Zenbook UX32LN, ingår sleeve?

Funderar på att köpa någon av i5-varianterna av UX32LN och undrar alltså om någon av dessa inkluderar sleeven som jag vet kommer med dom dyrare modellerna utan Nvidia GPU. Om inte kan man köpa Asus egna sleeves i butik någonstans? Vore tacksam för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2005

Köpt flertalet olika zenbooks och sleeve har ingått i alla modeller jag köpt hittills.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Höör
Registrerad
Jun 2002

Saxat från CDON:
Inkluderade tillbehör: Fodral

Citera mig för svar.
Arch Linux

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012

Ja, det följer med.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2008

Tack för svaren Det som gjorde mig osäker var denna recension som säger att sleeve inte ingå. Är inte exakt samma modell men blev osäker.

Skrivet av Ninjaflipp:

Ja, det följer med.

Har du köpt/äger någon av modellerna?

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Aug 2011

Ja det ingår.
Källa: Jag äger en.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av MrNeikter:

Ja det ingår.
Källa: Jag äger en.

Tackar för bekräftelsen Problemet är att jag nu blir ännu mer sugen på att köpa en

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av pålis:

Tack för svaren Det som gjorde mig osäker var denna recension som säger att sleeve inte ingå. Är inte exakt samma modell men blev osäker.

Har du köpt/äger någon av modellerna?

Äger en UX32VD, men jobbar i en viss datorbutik i Stockholm så jag har öppnat typ alla datorer i Zenbook-serien otagliga gånger.