Corsair ändrar loggan på mjukvaran även till äldre headset

Permalänk

Corsair ändrar loggan på mjukvaran även till äldre headset

Hej allihopa, idag när jag uppdaterade mjukvaran till mitt headset (Corsair Vengeance 1500v2) som på utsidan har den klassiska flagg loggan så bytte den ut loggan (se bild nedan) till den som av många kallas för ett tramp stamp. Min fråga till er är tycker ni att det är okej att byta logga på mjukvara till en redan såld produkt eller borde loggan följa med en produkt livslängden ut?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X 942 CPU: Intel 3770k @ 4.2 Ghz CPU Kylare: Corsair H80 Ram:16 Gig Balistic X 1600 MhzGPU: Sapphire Radeon R9 290X med Arctic Accelero Xtreme MB: MSI Z77A-GD65 PSU: Chieftec Nitro 750w 80+ Bronze SSDer: Crucial M4 64gb + 2st KINGSTON SSDNOW V+200 128gb i Raid 0Hårddiskar: 2st WD Black 1TB i raid 0 + en WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Du valde ju att uppdatera mjukvaran så då gjorde du själv valet.

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus TUF 3080 OC + övrigt

Permalänk
Avstängd

Varför ens bry sig?

Och som sagt, du godkände uppdateringen så du gjorde ju valet själv.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Inaktiv

Det är inte ofta jag fysiskt höjer på ögonbrynen när jag läser ett foruminlägg ...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nickieponken:

Hej allihopa, idag när jag uppdaterade mjukvaran till mitt headset (Corsair Vengeance 1500v2) som på utsidan har den klassiska flagg loggan så bytte den ut loggan (se bild nedan) till den som av många kallas för ett tramp stamp. Min fråga till er är tycker ni att det är okej att byta logga på mjukvara till en redan såld produkt eller borde loggan följa med en produkt livslängden ut?
http://i.imgur.com/LutC3aM.jpg

Visa signatur

///M4

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tråd låst då den saknar diskussionsvärde, se §3.4.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...