Permalänk
Medlem

Kvalitetsdatorer.se, legit?

Hallå!
Ska köpa en laptopdator. Har tittat runt på blocket och har sett att dyra datorer säljs billigt på kvalitetsdatorer.se. Undrar om ngn har handlat där och kan bekräfta att butiken är legit?

Permalänk
Medlem

Ja, det är schysst.
Det är ju begagnade datorer, från konkurslager osv..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Företaget heter fortfarande Nadex AB. Står på deras hemsida, titta under Kontakta oss.

Det var två dåliga exempel på två dåliga trådar (eller bra beroende på hur man ser det) där båda TS borde skämmas för sin okunskap (och andra som postar i trådarna som är ute och cyklar).

Företaget är legit och schysst, vet man vad man är ute efter och vad man köper så är det inga problem.

Nej, jag har inget med företaget att göra.

Permalänk
Medlem

Ok, men är det beggade eller nya datorer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nezz:

Ok, men är det beggade eller nya datorer?

Det står på deras hemsida och i inlägg #2 i denna tråd.
http://www.kvalitetsdatorer.se/se/page/Datorernas-egenskaper....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Företaget heter fortfarande Nadex AB. Står på deras hemsida, titta under Kontakta oss.

Det var två dåliga exempel på två dåliga trådar (eller bra beroende på hur man ser det) där båda TS borde skämmas för sin okunskap (och andra som postar i trådarna som är ute och cyklar).

Företaget är legit och schysst, vet man vad man är ute efter och vad man köper så är det inga problem.

Nej, jag har inget med företaget att göra.

Japp, men har för mig att man gick på nadex fullt ut tidigare, därav lättare att hitta info om man googlar nadex.

Och ja, gav ingen värdering i mina länkar och dess innehåll utan var mer för ts att läsa och bedöma själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nezz:

Hallå!
Ska köpa en laptopdator. Har tittat runt på blocket och har sett att dyra datorer säljs billigt på kvalitetsdatorer.se. Undrar om ngn har handlat där och kan bekräfta att butiken är legit?

vad har du för budget ?
om det är drygt 4k så är det nog vettigare och kika på andra ställen.
http://www.greentech.se/sv/kraft-intel-i3i5i7/lenovo-thinkpad... t ex

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb