Ett Battle.net – Två WoW Accounts

Permalänk
Medlem

Ett Battle.net – Två WoW Accounts

Halloj!

Har googlat men antingen är jag för dum för att förstå eller så hittar jag inte rätt information så jag vänder mig till er, vanliga vettiga människor.

Det är så att jag hade ett WoW-konto som går way back som jag spelade på fram tills WOTLK. Jag tog en paus och i mitten av MoP fick jag sug igen men hittade inte mitt lösenord för gamla kontot och orkade inte tjaffsa och eftersom att köpa ett helt nytt paket samt MoP inte kostade några pengar så styrde jag nytt.

Det visade sig att mitt gamla konto inte var ett mergat Battle.net-konto så lyckades jag tills slut få ihop dessa konton så nu har jag två WoW-accounts under ett Battle.net. Jag minns inte helt klart hur det låg till med betalning mellan dessa konton, nu snart 1,5år sedan, men jag flyttade iaf en char från gamla kontot över till mitt nya MoP.

Det jag undrar nu, måste jag betala 1 mån avgift för båda kontona vardera för att få tillgång till de båda eller betalar jag för en av dem så låses båda upp. Jag antar det första men vill bara dubbelkolla så jag vet hur mycket deg jag måste lägga nu inför WoD för att stilla mitt sug.

Tack på förhand och hoppas någon förstår!

Mvh Andreas

Visa signatur

Intel Core i7 6700k - MSI SLI PLUS - EVGA GTX 970 SC ACX - EVGA 750 G2 - Corsair Vengance LPX 8gb DDR4 2666MHz x 2

Permalänk
Medlem

Du måste betala för båda kontorna om du vill spela på båda.

Visa signatur

CPU: Intel i9 9900k // Moderkort: ASUS z390-h // GPU: SLI EVGA GeForce GTX 1080 // Ram: Corsair 16GB CL15 3000Mhz // SSD: Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ Gold // Cpukylare: Be Quiet dark pro 4 3//

Permalänk
Medlem

Tack för snabbt svar!

Visa signatur

Intel Core i7 6700k - MSI SLI PLUS - EVGA GTX 970 SC ACX - EVGA 750 G2 - Corsair Vengance LPX 8gb DDR4 2666MHz x 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samso:

Du måste betala för båda kontorna om du vill spela på båda.

Yep.

En idé är väl att flytta över toonen från gamla kontot till nya så behöver du bara förnya ditt nya konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wazzbi:

Yep.

En idé är väl att flytta över toonen från gamla kontot till nya så behöver du bara förnya ditt nya konto.

Ja det är planen att göra nu. Kommer knappt ihåg vad jag har för chars där förutom min gamla main som jag är intresserad av att prova nu i denna expa. Tack för tipsen!

Visa signatur

Intel Core i7 6700k - MSI SLI PLUS - EVGA GTX 970 SC ACX - EVGA 750 G2 - Corsair Vengance LPX 8gb DDR4 2666MHz x 2