Hur ser man antalet sentries utplacerade? DH

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Byn
Registrerad
Jun 2005

Hur ser man antalet sentries utplacerade? DH

Som titeln säger, går det att se hur många sentries man har utplacerade?

Om det är fullt ös på skärmen, elite packs, medspelare mm. så har jag svårt att se mina sentries och se hur många som jag har ute?
Finns det ingen funktion som gör att man kan se hur många man har ute? Eller är det bara att spamma på?
Har nu Bombardier Rucksack, så nu kan jag sätta ut 5 sentries samtidigt.

Hur gör ni?

i5-2500K@4.8Ghz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2005

Man vet ju hur många man kan sätta ut samt hur lång tid de stannar uppe ... sen är det bara att ha i huvudet om man inte orkar spamma som jag tror de flesta gör ... det är ju sällsynt att man hinner få upp mer än 3 innan allt är dött ... om man såklart inte spelar högre grifts då det tar lite längre tid att kötta

Nothing to see here, move along ...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Apr 2004

Jag vet inte något sätt att hålla reda på antal (annat än "manuellt) så jag spammar på bara.
Det är ju ändå bara vid Riftbossar jag hinner få upp 5st sentries på samma ställe.

Jag har förvisso bara typ 30% cooldown reduce.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Byn
Registrerad
Jun 2005

Ok, jo, lite koll har man väl, men det händer då och då att man har tappat räkningen.

i5-2500K@4.8Ghz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eslöv
Registrerad
Nov 2003

Äh, ingen ide att hålla räkningen på det. Spamma och sprid ut.

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

Detta saknar jag ockå. Inte bara för sentrys. Men buff-timer och även debufftimer på bossar.

Nu är det inte supermånga dottar i detta spelet men det är alltid bra att kunna se vad man slängt på en boss.

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 16GB Crucial DDR4 2133 | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Markaryd
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Wip3:

Som titeln säger, går det att se hur många sentries man har utplacerade?

Om det är fullt ös på skärmen, elite packs, medspelare mm. så har jag svårt att se mina sentries och se hur många som jag har ute?
Finns det ingen funktion som gör att man kan se hur många man har ute? Eller är det bara att spamma på?
Har nu Bombardier Rucksack, så nu kan jag sätta ut 5 sentries samtidigt.

Hur gör ni?

5? Jag får det till 4. Står "you may have 2 turrets active at the same time" när man kollar på infon när man valt Sentry som skill. Sen ger Bombardiers Rucksack ytterligare 2. Eller har jag missat något?

6700k @ 4.8 | Asus ROG Maximus VIII Formula | Kingston 3000 MHz 16gb | Samsung 950 Pro m.2 500gb | Gigabyte GTX1080 | CoolerMaster V1000 PSU | Cambridge DacMagic Plus | Yamaha HS50M Studiomontiorer | Infinity Beta Sw10 sub | Corsair 900D | Acer Predator X34 | Cooled by EK Nickel-Plexi block & Alphacool Rads |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

5? Jag får det till 4. Står "you may have 2 turrets active at the same time" när man kollar på infon när man valt Sentry som skill. Sen ger Bombardiers Rucksack ytterligare 2. Eller har jag missat något?

Har du Engineering valt som skill så får du ett extra turret, plus att de stannar uppe dubbelt så länge

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Markaryd
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Psy_Lover:

Har du Engineering valt som skill så får du ett extra turret, plus att de stannar uppe dubbelt så länge

Får väl se till att skaffa det i Hellfire Amulett då.

6700k @ 4.8 | Asus ROG Maximus VIII Formula | Kingston 3000 MHz 16gb | Samsung 950 Pro m.2 500gb | Gigabyte GTX1080 | CoolerMaster V1000 PSU | Cambridge DacMagic Plus | Yamaha HS50M Studiomontiorer | Infinity Beta Sw10 sub | Corsair 900D | Acer Predator X34 | Cooled by EK Nickel-Plexi block & Alphacool Rads |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Får väl se till att skaffa det i Hellfire Amulett då.

Checka senna builden: http://www.diablofans.com/builds/1162-marauders-6set-cold-rocket-build