Bra sida att köpa ny laptop-skärm?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2008

Bra sida att köpa ny laptop-skärm?

Hej, bakgrundsljuset har dött på min laptop så tänkte köpa ny skärm och byta ut den själv, har sett många sidor som säljer skärmar, har också sett att det finns att köpa på ebay. Är det någon som har erfarenhet av någon skärmsäljarsida som kan tipsa om någon pålitlig. Jag tycker alla sidor verkar ge ett sådär seriöst intryck och ebay vet jag inte om man kan lita på.

Tack på förhand!

Edit: Datorn det handlar om är: ACER ASPIRE 3820TG-5454G32N

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2008

Någon som har köpt laptop-skärm som kan rekommendera någon sida/ebay-säljare?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm (Sundbyberg)
Registrerad
Maj 2005

Har handlat från laptopscreen.com och eBay, inget problem med någon av dem men ska väl sägas att jag inte köpt mer än ett par ggr så om jag haft tur eller om de faktiskt är bra har jag ingen aning om

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2008
Skrivet av KiWo:

Har handlat från laptopscreen.com och eBay, inget problem med någon av dem men ska väl sägas att jag inte köpt mer än ett par ggr så om jag haft tur eller om de faktiskt är bra har jag ingen aning om

Okej, men det är skönt att höra iaf, jag var lite orolig för att man skulle få en plastbit från kina skickad till sig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm (Sundbyberg)
Registrerad
Maj 2005
Skrivet av Pro9:

Okej, men det är skönt att höra iaf, jag var lite orolig för att man skulle få en plastbit från kina skickad till sig

De flesta kina-säljare på eBay har ju tusentals positiva omdömen, min uppfattning är att de är månare om nöjda kunder än många "riktigta" företag

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2008
Skrivet av KiWo:

De flesta kina-säljare på eBay har ju tusentals positiva omdömen, min uppfattning är att de är månare om nöjda kunder än många "riktigta" företag

Det stämmer nog