Blizzards Overwatch

Permalänk
Medlem

Overwatch kommer även streamas på twitch idag kl 19.00
http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/19919175

Permalänk
Geeks Gaming

@Firkraag: Ja men den 27de är gäller enbart Amerika. Sen får vi se när det kommer till resten av världen.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Nu finns det iaf ett datum :), så det ska bli kul o testa.

Visa signatur

It´s the chase not the kill.

Permalänk
Entusiast

Europa får tillgång till betan samtidigt som Amerika den 27:e Oktober.
http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/19919176/

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Avstängd
Skrivet av celoz:

Det Blizzard alltid gör rätt i sina spel är flytet, den lena känslan som alltid genomsyrar gameplayet. Spelar man t.ex. FFXIV och sedan går tillbaka till WoW så märker man jävlar vad allting känns rappt och lent, även fast FFXIV har ett rätt bra flyt. Kör man PoE och går tillbaka till D3 är det som natt och dag när man kastar spells och springer fram och tillbaka.

Med det sagt så är jag väldigt exalterad över att Blizzard gör ett FPS-spel, vill ha faktorn är enorm! 6v6, känns snabbt som Quake/UT, MOBA spells... mums.

Kan inte annat än hålla med! Inga andra MMORPG spel lirar lika fint som wow gör, det är precis det flytet som gör att jag återkommer till WoW och inte fastnar för något annat. Good shit helt enkelt.

Ska bli intressant att se detta spelet i sin slutgiltiga form, kan säkert bli många roliga timmar med polare på TS!

Permalänk
Medlem

Mkt roligt att höra! xD

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Så, någon som fick en invite idag?

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk

Kom igen nu blizz bju på lite invites gaaah

Permalänk
Medlem

Hoppas man får till en invite utav Blizzard.
Ser fram emot detta spelet.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Medlem

Inget har jag fått

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Entusiast

Dem har inte skickat ut invites än vad jag förstått, EU ska få sina konton flaggade flera timmar efter USA och enbart efter att betan officiellt är live. Jag hade inte gett upp hoppet förräns imorgonbitti om jag ska vara helt ärlig så ha tålamod.
Källa 1
Källa 2

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Börjat skicka ut invites nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldarion:

Börjat skicka ut invites nu.

Jupp, själv håller jag tummarna här borta! Skulle vara roligt att få vad med i betan!

Jag kanske har avverkat min tur gällande Blizzard när jag kom med i HotS-betan väldigt tidigt.

Permalänk
Medlem

Vad jag förstått ska betan pågå en längre tid och dessutom utökas allt eftersom. Det innebär väl då att man inte ska vara helt kört även om man inte får nu första rundan va? Får klarar mig med lotv-betan så länge.

Undrar förresten också om ngt sagts ännu om hur spelets kommer finansieras? Är det ngn typ av microtransactions eller köper man spelet direkt som typ sc2?

Permalänk
Medlem

Ingen key här än iaf, hoppas på en!!

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Vad jag förstått ska betan pågå en längre tid och dessutom utökas allt eftersom. Det innebär väl då att man inte ska vara helt kört även om man inte får nu första rundan va? Får klarar mig med lotv-betan så länge.

Undrar förresten också om ngt sagts ännu om hur spelets kommer finansieras? Är det ngn typ av microtransactions eller köper man spelet direkt som typ sc2?

Ditt första påstående är helt korrekt! De har sagt att de första invitesen som går ut idag sker i vågor som skulle kunna ta ett x antal timmar (oklart hur många).

Sedan vad jag läst om hur spelet kommer finansieras är att ingen riktigt vet något. Satt och läste lite FAQs på reddit igår och fick lite svar. Så det är därifrån jag har dessa svar.

Permalänk
Medlem

Verkar som jag hade tur, var den enda i vänskapskretsen som fick en vad det verkar.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

http://i.imgur.com/CGxw1lk.jpg

Verkar som jag hade tur, var den enda i vänskapskretsen som fick en vad det verkar.

Gratulerar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldarion:

Gratulerar!

Tackar. Det blir dock tråkigt om ingen jag känner kommer med :/

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Tackar. Det blir dock tråkigt om ingen jag känner kommer med :/

För nu kan du gotta dig med att du är en av de få som över huvud taget får möjlighet att spela, - övriga spelare kommer sen

Permalänk
Medlem

Har inte fått en nyckel ännu.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Moderator
Moderator

Ni som är nyfikna på spelet - kika på senaste nyhetsartikeln.

http://www.sweclockers.com/nyhet/21245-hang-med-nar-sweclocke...

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Fan har inte fått nån inv än, vad äre frågan om?
Vet inte vad dom går på men det lär ju va helt random!
Trött på vänta på nått som inte kommer!

Edit: Någon annan som fått inv på det senaste dygnet?
Är inv slut eller kommer det mera?

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av atrOx:

Fan har inte fått nån inv än, vad äre frågan om?
Vet inte vad dom går på men det lär ju va helt random!
Trött på vänta på nått som inte kommer!

Edit: Någon annan som fått inv på det senaste dygnet?
Är inv slut eller kommer det mera?

Har läst nyss att Blizzard har precis släppt en ny våg av nycklar. Får se om vi får tur.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Skrivet av Cooling23:

Har läst nyss att Blizzard har precis släppt en ny våg av nycklar. Får se om vi får tur.

Stämmer, fick precis betan.

Permalänk
Medlem

@Rillepille: Fick du mail eller fanns det bara i battle.net?

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Skrivet av atrOx:

@Rillepille: Fick du mail eller fanns det bara i battle.net?

Öppnade Bnet appen sen så fanns Overwatch där. Kollade även på battlenet och hade spelet där. Inte fått något Email ännu iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillepille:

Öppnade Bnet appen sen så fanns Overwatch där. Kollade även på battlenet och hade spelet där. Inte fått något Email ännu iaf.

Sådär säger du bara för att retas
Nu kommer alla (jag) sitta och effemma bnet

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Så typiskt spelet jag ville beta testa får man inte =/ Fick en jävla starcraft beta/alpa lr vad fan det nu var för några veckor sedan!!!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Så typiskt spelet jag ville beta testa får man inte =/ Fick en jävla starcraft beta/alpa lr vad fan det nu var för några veckor sedan!!!

Än är det inte kört. Jag fick min invite nyss. 22.42 för att vara exakt.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |