Beställa flera saker, i olika ordrar?

Permalänk
Medlem

Beställa flera saker, i olika ordrar?

Hejsan hejsan!

Jo jag har en liten fråga angående det här med beställning. Det är så att jag för ett par timmar sedan bokade Assassins Creed Unity från Webhallen, men lite senare så ville en i familjen att jag köpte en ny mobil och ett headset.

Då är frågan. Hur kommer det att bli, om jag först beställt Unity i en order och sen beställer dom andra sakerna i en ny order? Kommer allting komma samtidigt? Alltså i samma paket?

För Unity släpps inte förens på torsdag, så får det ju inte tidigare än så. Men kommer dom andra sakerna, i den andra ordern, att komma tidigare?

Permalänk
Medlem

Det kommer skickas separata ordrar. Om du köper allt på samma order skickas det samtidigt. Går säkert ordna om du vill ha allt på samma order om du kontaktar webhallen.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Det kommer skickas separata ordrar. Om du köper allt på samma order skickas det samtidigt. Går säkert ordna om du vill ha allt på samma order om du kontaktar webhallen.

Okej :). Jag vill helst att mobilen och hörlurarna inte skickas i samma order som Unity, för att dom inte ska levereras senare än vad dom behöver.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen