Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Köpa nytt tangentbord

Hej SweClockers!

Det är nämligen så att jag har tänkt att införskaffa mig ett nytt tangentbord då mitt nuvarande (Razer Black Widow Ultimate från 2012) har börjat bugga. Ibland så tar varken "E" eller "U" tangenten alls eller så skriver tangentbordet tredubbla bokstäver.
Min fråga är då alltså vad ni rekommenderar för tangentbord? Helst under 1000-lappen men gör inget om det är lite dyrare. Vill helst inte ha ett till Razer Black Widow då jag inte är försäkrad om att det blir samma fel igen.

MVH /hjärta

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jkpg
Registrerad
Jun 2011
Skrivet av hjärta:

Hej SweClockers!

Det är nämligen så att jag har tänkt att införskaffa mig ett nytt tangentbord då mitt nuvarande (Razer Black Widow Ultimate från 2012) har börjat bugga. Ibland så tar varken "E" eller "U" tangenten alls eller så skriver tangentbordet tredubbla bokstäver.
Min fråga är då alltså vad ni rekommenderar för tangentbord? Helst under 1000-lappen men gör inget om det är lite dyrare. Vill helst inte ha ett till Razer Black Widow då jag inte är försäkrad om att det blir samma fel igen.

MVH /hjärta

Har ett Corsair Vengeance K70 med mx brown switchar (finns även andra switchar). Mycket trevligt tangentbord. Billigaste på prisjakt var 1090:- så inte så mycket över budget.

ASUS Maximus VIII Hero | i7 6700K @ 4.6GHz | ASUS GTX 1080 Strix | 32 GB Corsair Vengeance LPX 2666MHz | Samsung 850 Pro 256GB | Intel 520 240GB SSD | WD RED 4TB | EVGA Supernova G2 750W | Corsair 400Q |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Aug 2012

Duckys tangentbord har hög kvalité om du vill gå upp lite i över 1 000-kronors budgeten.

FD Arc | ASRock Z68 Extreme3 Gen3 | I5 2500k | EVGA GTX 780Ti SC | Corsair TX 650W V2 80+ Bronze | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | Samsung 830 | QNIX QX2710LED Matte 2560x1440 | Beyer DT770 Pro 80 Ohm + Fiio E10 | Vortex KBC Poker II | Logitech G400 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014
Skrivet av llrobbanll:

Har ett Corsair Vengeance K70 med mx brown switchar (finns även andra switchar). Mycket trevligt tangentbord. Billigaste på prisjakt var 1090:- så inte så mycket över budget.

Aa de ser riktigt sköna ut faktiskt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2014

Jag kör på ett CM Storm Quickfire TK, TKL-storlek med både pilar och numpad. Gillar det enormt, förutom det faktum att det är blå lampor (som man inte mår så skönt i ögonen av).

:)