Ingame store vill inte öppna sig.

Permalänk
Medlem

Ingame store vill inte öppna sig.

Halloj,

TLDR; Ingame store kommer inte längre än Loading - please wait.

Testade göra en ticket på Battle.net men den togs bort(?) så jag tänkte att jag frågar här.

Jag har egentligen aldrig spelat WoW, förutom kanske en 2-3 veckor på någon privat server, medans mina bröder är rätt inbitna, även ifall de inte har spelat på ett par år så ville de börja spela den nya expansion. Eftersom jag ser mina bröder så sällan, så tänkte jag att det kan vara en kul grej och sitta och lira(eftersom vi diffar rätt mycket annars i spel).

Så igår köpte jag Vanilla och WoD, och fick med level boost. Gött tänkte jag och gjorde en character och använde boosten. Eftersom jag inte har spelat så tänkte jag inte på realms och så vidare, så i slutändan så satt jag med en lvl90 character på fel realm. Så jag tänkte att jag får väl göra en ny gubbe och köpa en till lvlboost. Och det är här problemen börjar.

Lvlboost kan bara köpas i ingame butiken, men när jag öppnar den så står det bara Loading, please wait. Jag tänkte först att det kanske beror på att spelet streamades. Men samma problem nu.

Är det någons om har någon ide?

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Jag provade och öppna storen, och det funkar för mig =/

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Jag provade och öppna storen, och det funkar för mig =/

Ja, det var samma för mina bröder, det öppnades direkt utan problem. Dum som jag är så trodde jag att ifall jag köper "digital delux" upgraderingen så kanske man får med en till men icke.

Får helt enkelt vänta till Blizzard hör av sig. Tänkte på att flytta gubben, men det skulle ta 72 timmar.

Edit: Alltså vafan. Jag loggade in på battle.net på min jobbdator, får ett email om att skriva in en security kod som jag fick via mail, och nu 1 minut senare får jag mail om att mitt konto är låst.

Edit2: 8 mail från blizzard om securitycodes och locked account även efter passwordreset på 5-10 minuter. Vadfan är grejen?

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |