Fractal design define r4

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013

Fractal design define r4

Hej jag har en fractal design define r4 windowed white.
Och skulle sätta in en ny fläkt som jag skulle koppla till fläktkontrollen.
Då gjorde jag det och tänkte dra om kablarna lite så jag drog ur molex kabeln från fläktkontrollerns molex hon del. Då lossnade gula kabeln i molexen till fläktkontrollen.
Jag lyckades inte sätta tillbaka den så ska jag skicka in den till er på garanti så ni får kolla? isåfall räcker det med bara kabeln? såg att man kunde ta bort den ur själva kontrollen.
Och kommer den komma tillbaka till mig innan dreamhack, eller ska jag kolla något lokalt här omkring om dom kan fixa det?
Tacksam för svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013

Såg nu era regler att man inte fick posta sånt här, förlåt för det

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Foek:

Hej jag har en fractal design define r4 windowed white.
Och skulle sätta in en ny fläkt som jag skulle koppla till fläktkontrollen.
Då gjorde jag det och tänkte dra om kablarna lite så jag drog ur molex kabeln från fläktkontrollerns molex hon del. Då lossnade gula kabeln i molexen till fläktkontrollen.
Jag lyckades inte sätta tillbaka den så ska jag skicka in den till er på garanti så ni får kolla? isåfall räcker det med bara kabeln? såg att man kunde ta bort den ur själva kontrollen.
Och kommer den komma tillbaka till mig innan dreamhack, eller ska jag kolla något lokalt här omkring om dom kan fixa det?
Tacksam för svar

Skrivet av Foek:

Såg nu era regler att man inte fick posta sånt här, förlåt för det

Ja eller det är Sweclockers regler Kontakta oss direkt så kan vi kan kolla på det!

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter