Permalänk
Medlem

Lan väska för NZXT h440

Så som titeln säger så letar jag efter en väska för min dator som jag kan ta med till lan. Mitt chassi är ett NZXT h440 som det står i titeln och jag vill helst kunna ha skärm, tangentbord, mus... etc. Det viktigaste är att den passar datorn bra. Max budget är 1000:- men helst lägre.

Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raniyasa:

Så som titeln säger så letar jag efter en väska för min dator som jag kan ta med till lan. Mitt chassi är ett NZXT h440 som det står i titeln och jag vill helst kunna ha skärm, tangentbord, mus... etc. Det viktigaste är att den passar datorn bra. Max budget är 1000:- men helst lägre.

Tack.

Kanske skulle vara nåt?

Har svårt att tro att det finns väska för det, så det blir resväskan eller hemmabygge!

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av oolllee:

http://www.jeanettes.eu/public/img/user/TTA402_TITAN_ALPHA_Re...

Kanske skulle vara nåt?

Har svårt att tro att det finns väska för det, så det blir resväskan eller hemmabygge!

Trodde väl det. Har kollat omkring en del och inte hittat något bra så det får väl bli en bag med kudde under datorn igen.

Permalänk
Medlem

Ultimata lan "väskan". Finns inga substitut.

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Själv använder jag sån här http://www.jula.se/catalog/fritid/fritidsaktiviteter/vaskor/b...
ikea väskor samt ett dussin spännband. Jävligt effektivt på dreamhack mm.
Lite jobbigt med trappor men det är bara slänga upp den på ryggen! Hade lite kul åt några "stora" dreamhack killar för några år sedan när de såg mig som då 14 åring kasta upp 30 kg dator på ryggen med tillbehör! De bara ****. Skrattade gott för mig själv!!

Permalänk
Medlem

Ikea kasse, bästa LAN-väskan som existerar ^^

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]