Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Mus med både kabel OCH blåtand?

Hej, jag älskar kabel mus när jag sitter hemma, men när jag är ute å reser eller på kaffe gillar jag inte att dra upp massa kablar till min laptop. så det vore utmärkt om jag kunde köra blåtand då. men helst vill jag köra samma modell av mus, helst en med många många sidoknappar.

Så antingen behöver jag:
a) En mus som finns i kabel eller blåtand version, så jag kan köpa en för hemma bruk och en för resa.

eller

b) en mus som jag kan koppla in usb när jag känner för det, men dra ut kabeln och köra blåtand vid andra situationer.

Bonus: om det finns nått tangentbord i denna stil med, men mus är viktigast.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Strängnäs
Registrerad
Okt 2012
Skrivet av Niber:

Hej, jag älskar kabel mus när jag sitter hemma, men när jag är ute å reser eller på kaffe gillar jag inte att dra upp massa kablar till min laptop. så det vore utmärkt om jag kunde köra blåtand då. men helst vill jag köra samma modell av mus, helst en med många många sidoknappar.

Så antingen behöver jag:
a) En mus som finns i kabel eller blåtand version, så jag kan köpa en för hemma bruk och en för resa.

eller

b) en mus som jag kan koppla in usb när jag känner för det, men dra ut kabeln och köra blåtand vid andra situationer.

Bonus: om det finns nått tangentbord i denna stil med, men mus är viktigast.

Kom ihåg att jag sett en sådan mus....

Hittade den:
http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-orochi

Chassi: FD Arc mini R2 | PSU: CM700V | MB: Asus Maximus V Gene Z77 | CPU: I5-3570K | RAM: 16GB Corsair LP | GPU: MSI Radeon RX580 Armor 8GB | SSD: Crucial MX300 750GB | Input: CM Quick Fire TK, Roccat Kone Pure Optical, Steam Controller | OS: Kubuntu 18.04 LTS & KDE Neon User Edition

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Logitech har ju slutat med lös laddstation för att göra dem billigare så de kopplas in med usb för att laddas numera.

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

G700 är inte blåtand men orochi verkar vara exakt vad jag letar efter, tackzor!