Produkt som saknas vid återköp.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Mar 2007

Produkt som saknas vid återköp.

Hej!

Tänkte bara berätta om min upplevelse som sker gång på gång varje gång jag skickar tillbaka varor till olika datorhandlare. Jag beställde ett grafikkort av er och när jag sedan fick hem det så testade jag det och 1 dag senare ångrar jag köpet av personliga skäl. Jag skickar sedan tillbaka kortet tillsammans med MSI musen som jag fick på köpet.
Sen får jag ett samtal av er där ni påstår att musen saknas, nu kommer jag få stå för kostnaden av musen. Nu undrar jag, är det egentligen inte ord mot ord?
Jag tycker sånt här är så tråkigt och jag som är ganska pedant och noggrann är säker på att musen packades med, jag minns till och med när jag plasta in den.

För några år sedan så köpte jag en processor, och när jag fick den så var det fel på den så skickade tillbaka den. Några dagar senare så säger teknikern att jag har böjt piggarna, ÄVEN fast jag kollade noga på alla piggar innan jag packa ner den i sin lilla plastbox. Jag bryr mig inte om pengarna utan mer om att jag känner mig lurad. Jag har annars tyckt att servicen är otroligt bra och ni är så schyssta när jag ringer, nu vågar jag dock inte handla mer hos er då den säkerheten är borta.

Missförstå mig inte, jag är inte den som klagar stup i kvarten utan har verkligen förståelse att fel kan ske. Har fortsatt handlat efter förra incidenten men nu är jag så himla säker på att den packades ner.

Tack för mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Mar 2007

(OBS, jag ska betala för musen så detta är ingen överklagan på erat beslut utan mer kritik

EDIT: Fick ett samtal idag av en trevlig person från eran support och morgontrött som jag är förstod jag inte först vad det handlade om. Det visade sig att jag egentligen inte behöver betala för musen och att det har blivit ett missförstånd. Riktigt bra service! Jag är glad att ni tog till er av kritiken och det visar att ni värnar om era kunder stora som små, stor guldstjärna!

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Hajper:

(OBS, jag ska betala för musen så detta är ingen överklagan på erat beslut utan mer kritik

EDIT: Fick ett samtal idag av en trevlig person från eran support och morgontrött som jag är förstod jag inte först vad det handlade om. Det visade sig att jag egentligen inte behöver betala för musen och att det har blivit ett missförstånd. Riktigt bra service! Jag är glad att ni tog till er av kritiken och det visar att ni värnar om era kunder stora som små, stor guldstjärna!

Skönt att det är löst och att du är nöjd!

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter