Permalänk
Medlem

Polling rate

Ok, lite snabbt bara

Hur kan jag ändra min polling rate på min Logitech G400 i Windows 7 64?
Utan att installera officiella drivrutiner om det går.

jag har sökt runt lite, men det är svårt att hitta aktuella trådar som inte är från 2008 liksom.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Varför inte installera drivrutinerna?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

Äsch, det kan jag väl göra så klart, men jag upplever bara alltid att det är sämre med drivers till möss inne, av gammal erfarenhet så har windows mappning av knappar funkar bättre, om jag installerat drivers så kanske helt plötsligt inte tummen kunnat gå tillbaka i mappar och så. Sedan var det så klart säkert 10 år sedan jag testade

Jag tänkte bara att det kanske fanns något litet program som kan sänka min polling rate bara lite snabbt vid behov.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Skrivet av Transflash:

Äsch, det kan jag väl göra så klart, men jag upplever bara alltid att det är sämre med drivers till möss inne, av gammal erfarenhet så har windows mappning av knappar funkar bättre, om jag installerat drivers så kanske helt plötsligt inte tummen kunnat gå tillbaka i mappar och så. Sedan var det så klart säkert 10 år sedan jag testade

Jag tänkte bara att det kanske fanns något litet program som kan sänka min polling rate bara lite snabbt vid behov.

Logitech's mjukvara tycker jag funkar riktigt bra sedan något år tillbaka, så jag tycker du ska prova med det först Återkom ifall det inte funkar som det ska

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

Tja, det verkade fungera bra faktisk och mitt problem verkar ha lösts sig - men det får tiden utvisa!

Visa signatur

gotta go fast