Gäller Intel cashback på bundles?

Permalänk
Medlem

Gäller Intel cashback på bundles?

Hej,

Jag har funderat på att köpa detta paketet eller detta och undrar om denna cashback fungerar med dessa paket?

MVH

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Medlem

Det är ju fullt möjligt att läsa all information under länken du precis postade.

https://toptechcashback.com/se/en/pages/cashback/qualifying

Exakt vad är det du behöver hjälp med?

Permalänk
Skrivet av MakeCoke:

Hej,

Jag har funderat på att köpa detta paketet eller detta och undrar om denna cashback fungerar med dessa paket?

MVH

Hittar mer info nedan:
http://asusnordic.com/cashback/

Lycka till

Visa signatur

Dator: Corsair 4000D|i7 13700KF|ASRock Z790|MSI RTX4090|Seasonic Platinum 1kW|Kingston KC3000 2TB|G.SKill 32GB DDR5 @6400 cl32|Noctua D15|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Det är ju fullt möjligt att läsa all information under länken du precis postade.

https://toptechcashback.com/se/en/pages/cashback/qualifying

Exakt vad är det du behöver hjälp med?

Ett otrevligt svar som inte svarade på min fråga behövde jag i alla fall inte.

Skrivet av Patrickpolly:

Hittar mer info nedan:
http://asusnordic.com/cashback/

Lycka till

Tack för hjälpen, men min frågeställning var om det gällde även när man köpte processorn och moderkortet i ett paket.

stavfel
Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Skrivet av MakeCoke:

Tack för hjälpen, men min frågeställning var om det gällde även när man köpte processorn och moderkortet i ett paket.

Hittade följande information:
"Products must be purchased in the same place and on the same date"

Referens: https://toptechcashback.com/se/en/pages/cashback/terms

Så om jag förstår det rätt så skall det inte vara några problem att köpa i paket eller löst, bara allt är köpt hos samma återförsäljare.
Köpte precis en 5930K och ett X99-Deluxe moderkort hos komplett och hade helt missat detta erbjudande, så får tacka för det. Dock måste man vänta i 30dagar efter köp innan man kan registrera, så jag får tyvärr vänta med att meddela om det gick bra eller inte.

Ett alternativ är ju att slänga iväg ett snabbt mejl till Inet, de brukar vara snabba på att svara.

Visa signatur

Dator: Corsair 4000D|i7 13700KF|ASRock Z790|MSI RTX4090|Seasonic Platinum 1kW|Kingston KC3000 2TB|G.SKill 32GB DDR5 @6400 cl32|Noctua D15|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrickpolly:

Hittade följande information:
"Products must be purchased in the same place and on the same date"

Referens: https://toptechcashback.com/se/en/pages/cashback/terms

Så om jag förstår det rätt så skall det inte vara några problem att köpa i paket eller löst, bara allt är köpt hos samma återförsäljare.
Köpte precis en 5930K och ett X99-Deluxe moderkort hos komplett och hade helt missat detta erbjudande, så får tacka för det. Dock måste man vänta i 30dagar efter köp innan man kan registrera, så jag får tyvärr vänta med att meddela om det gick bra eller inte.

Ett alternativ är ju att slänga iväg ett snabbt mejl till Inet, de brukar vara snabba på att svara.

Tack för hjälpen, jag är nästan helt säker på att det kommer att fungera men skulle gärna vilja ha en bekräftelse från någon som gjort samma sak eller från Inet. (Brukar de svara i de här trådarna? Det var det jag hoppades på.) Om jag inte får något sådant svar så skickar jag ett mail till dem.

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Skrivet av MakeCoke:

Tack för hjälpen, jag är nästan helt säker på att det kommer att fungera men skulle gärna vilja ha en bekräftelse från någon som gjort samma sak eller från Inet. (Brukar de svara i de här trådarna? Det var det jag hoppades på.) Om jag inte får något sådant svar så skickar jag ett mail till dem.

Du kan pröva i tråden eller skicka ett mejl till deras kundtjänst, gjorde det precis angående ett annat ärende och jag fick svar på 20min (på mejlen).

Visa signatur

Dator: Corsair 4000D|i7 13700KF|ASRock Z790|MSI RTX4090|Seasonic Platinum 1kW|Kingston KC3000 2TB|G.SKill 32GB DDR5 @6400 cl32|Noctua D15|

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakeCoke:

Ett otrevligt svar som inte svarade på min fråga behövde jag i alla fall inte.

Det var inte något otrevligt svar alls. Hur förväntar du dig att någon ska reagera när du inte ens bemödar dig med att navigera dig vidare med tre klick från länken märkt "KLICKA HÄR FÖR MER INFORMATION! >>LÄNK<<" på sidan du anger i första inlägget?

Det tragikomiska är att detta beteende starkt uppmuntras av alla "hjälpsamma" här på SweClockers.

Permalänk
Medlem

Har använt mig av det där erbjudandet, Fick dock problem med att netonnet hade så dålig kvalite på kvittot att jag knappt fick ut pengarna. Tack vare att när jag köpte i butik hade dom inte hemma moderkort så det beställdes och betalades på plats men topcash var griniga över det men tillslut fick jag pengarna. Båda paketen bör fungera så länge kvittot specificerar vilket moderkort och processor det är. Samma moderkort och cpu som jag köpte, står ju dock att att dom kan avsluta kampanjen när som helt, så räkna det som en bonus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Det var inte något otrevligt svar alls. Hur förväntar du dig att någon ska reagera när du inte ens bemödar dig med att navigera dig vidare med tre klick från länken märkt "KLICKA HÄR FÖR MER INFORMATION! >>LÄNK<<" på sidan du anger i första inlägget?

Det tragikomiska är att detta beteende starkt uppmuntras av alla "hjälpsamma" här på SweClockers.

Men min fråga var om erbjudandet gällde när processorn och moderkortet såldes i paket. Jag kan inte hitta den informationen, kan du?

Ditt förra svar uppfattades av mig som otrevligt, likaså detta.

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Medlem

Det gäller alltså bara på de CPUer som är med på sidan?
Dum fråga, men hoppas:P
Gjorde ju misstaget att köpa 4770k :/

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

tror inte 4770k gäller.

Permalänk
Inet
Skrivet av MakeCoke:

Hej,

Jag har funderat på att köpa detta paketet eller detta och undrar om denna cashback fungerar med dessa paket?

MVH

Tjenare!

Om du klickar vidare på länken på landningssidan så kan du se exakta villkor. Följande gäller för ASUS moderkort:

Så med andra ord så gäller Cashback-kampanjen för *båda* paketen du länkat till!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tjenare!

Om du klickar vidare på länken på landningssidan så kan du se exakta villkor. Följande gäller för ASUS moderkort:

http://i.imgur.com/1SramYa.png

Så med andra ord så gäller Cashback-kampanjen för *båda* paketen du länkat till!

Tackar för svaret, då vet jag!

Verkar ha blivit en del missförstånd här.. Frågan var inte om det gällde de processorerna och det moderkortet (för det kunde jag så klart läsa själv) utan om det gällde även dessa paket med processor + moderkort som en vara. Oavsett så har jag nu fått reda på det jag ville ha reda på och har dessutom tipsat en annan som ännu inte utnyttjar erbjudandet. Ha en fortsatt trevlig dag!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakeCoke:

Tackar för svaret, då vet jag!

Verkar ha blivit en del missförstånd här.. Frågan var inte om det gällde de processorerna och det moderkortet (för det kunde jag så klart läsa själv) utan om det gällde även dessa paket med processor + moderkort som en vara. Oavsett så har jag nu fått reda på det jag ville ha reda på och har dessutom tipsat en annan som ännu inte utnyttjar erbjudandet. Ha en fortsatt trevlig dag!

Skickades från m.sweclockers.com

Samt tipsat mig, som missade rea på både 4690k och moderkort i fredags, men det här blir ju ungefär lika bra pris

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX