Lords of the Fallen eller Shadow of Mordor

Permalänk
Medlem

Lords of the Fallen eller Shadow of Mordor

Vilket av dessa spel rekommenderar ni?

Permalänk
Medlem

Jag tror det är bäst om du gör en sån dära röstningsak där man får rösta för en av de så att du kan se vad folk rekomenderar och det är väl bättre än att gå igenom listor med replies?

Visa signatur

mvh D.

Permalänk
Entusiast

Har inte spelat Lords of the Fallen men däremot Shadow of Mordor och det jag vet är att Shadow of Mordor är riktigt bra samt att Lords of the Fallen enligt vad jag hört har någon slags DRM som orsakar enorma fryslagg/dålig prestanda över lag på PC så jag skulle undvika det.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Absolut Shadow of Mordor. Lords of the fallen är enbart för folk som gillar att lida.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Började spela Lords of The Fallen igår (julklapp) och tycker det är riktigt bra än så länge iaf. (:

Jag har dock inte spelat Shadow of Mordor.

Skrivet av Sisyfos:

Har inte spelat Lords of the Fallen men däremot Shadow of Mordor och det jag vet är att Shadow of Mordor är riktigt bra samt att Lords of the Fallen enligt vad jag hört har någon slags DRM som orsakar enorma fryslagg/dålig prestanda över lag på PC så jag skulle undvika det.

Inte kommit speciellt långt men jag kör på max inställningar med dator i sign och det flyter på riktigt bra! (:

EDIT: Tar tillbaka vad jag sa, spelhelvetet kraschar på boss 3 om och om igen... Kul spel annars...

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB