Hur skall jag få tillbaka lagringskapaciteten?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svartå. :)
Registrerad
Jan 2012

Hur skall jag få tillbaka lagringskapaciteten?

Hallå, som rubriken beskriver. Så undrar jag hur jag skall få tillbaka samtliga 750GB, för tillfället så är bara 244GB tillgängliga.
Jag har raderat system-partition, plus att jag har formaterat hela kalaset men ändå så hjälper ingenting.
Hårddisken är 2.5" Western-Digital Blue.
Någon som har en idé?
/Lifooz

Charles Bukowski, poet och författare

"Hur i helvete ska en människa kunna njuta av att väckas 6.30 på morgonen av en alarmklocka, hoppa upp ur sängen, klä på sig, tvinga i sig mat, borsta tänder och hår, och kämpa sig genom trafiken för att ta sig till en plats där man i all väsentlighet tjänar massor av pengar åt någon annan och samtidigt förväntas vara tacksam över möjligheten?"
Sitter på en Asus-fri dator.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Lifooz:

Hallå, som rubriken beskriver. Så undrar jag hur jag skall få tillbaka samtliga 750GB, för tillfället så är bara 244GB tillgängliga.
Jag har raderat system-partition, plus att jag har formaterat hela kalaset men ändå så hjälper ingenting.
Hårddisken är 2.5" Western-Digital Blue.
Någon som har en idé?
/Lifooz

Kan du visa hur enheten partitionerats?

Intel i7 6850k || Asus X99-A II || Evga GTX 980Ti || Kingston HyperX Fury 2666 64GB || Samsung 950 Pro 512GB || XB270HU 1440p IPS G-Sync

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Registrerad
Jan 2012

Guiden Trollhättan skickade löste mitt problem. Tack för hjälpen båda två.
/Lifooz

"Hur i helvete ska en människa kunna njuta av att väckas 6.30 på morgonen av en alarmklocka, hoppa upp ur sängen, klä på sig, tvinga i sig mat, borsta tänder och hår, och kämpa sig genom trafiken för att ta sig till en plats där man i all väsentlighet tjänar massor av pengar åt någon annan och samtidigt förväntas vara tacksam över möjligheten?"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Registrerad
Jan 2012

Update: Har nu fått fram 698GB av 750 angivna på hdd´ns etikett.
Så den får godkänt av mig nu.
/Lifooz

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av Lifooz:

Update: Har nu fått fram 698GB av 750 angivna på hdd´ns etikett.
Så den får godkänt av mig nu.
/Lifooz

Det blir inte mer efter formatering så det får vara ok.

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Jalle64:

Det blir inte mer efter formatering så det får vara ok.

Aha,:D ja då är allt i sin ordning. Synd att man inte kan förvandla den till en lika stor SSD.:P
/Lifooz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Feb 2007
Skrivet av Lifooz:

Aha,:D ja då är allt i sin ordning. Synd att man inte kan förvandla den till en lika stor SSD.:P
/Lifooz

Med runt 3500 kr kan du göra det

Macbook Pro

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av SmOOthy:

Med runt 3500 kr kan du göra det

OUFF värsta är ju. har hdd i dagsläget till både OS spel och lagring.
Får bli SSD när jag känner att jag kan köpa en pålitlig enhet som har nog med plats för det jag absolut vill ha på den.
/Lifooz