Funderingar efter att ha spelat klart Dragon Age inquisition (SPOILERS!).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jun 2012

Funderingar efter att ha spelat klart Dragon Age inquisition (SPOILERS!).

Tjena!

Kände att det här inte riktigt passade i den vanliga DA-tråden då det antagligen skulle vara tråkigt för dem som är mitt inne i det. Tänkte bara höra om ni andra som spelat igenom det har liknande funderingar som jag, känner att det finns en del jag undrar över...

1. Jag använde inte Solas, pratade knappt med honom (Körde Cassandra, Vivienne och Iron Bull rakt igenom). I slutet blir han bestört över att "orben" gått sönder. Vad hade den egentligen för betydelse för honom?
2. Jag hade ihjäl Flemeth i föregångaren och angav detta i Keep, förstår att hon är någon slags gudomlighet, men tyckte det var lite knepigt att hon dök upp som om inget hänt...
3. Hittade aldrig Blackwell, så jag känner mig lite "blåst" på en kompanjon. Samtidigt inser man hur stort spelet är när man kan gå så många olika vägar (känns som att jag bara utforskat halva kartan, tänkte testa igen med annan taktik och andra val)...

Dold text

Har andra tankar men det får räcka inledningsvis, någon annan som kört igenom spelet och känner att det finns lite ouppklarade luckor?

core i7-3770, 16GB RAM, 2x A-Data SSD SP900 Raid0, MSI GTX 770