Hjälp Ipad2 - Behöver en app för tidslås

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sthlm
Registrerad
Aug 2005

Hjälp Ipad2 - Behöver en app för tidslås

MOD eller ADMIN; Om jag är fel ute så snälla flytta tråden eller säg var jag kan posta.

Som jag skrev i tråden... TILL ------------ I P A D 2 ----------------

Jag behöver en app dom kan tidslåsa andra appar eller en viss app mellan en viss tid som jag valt.
Ex att appen som är låst är tillgänglig mellan 1400-2100 och resten av tiden är appen tidslåst.

Jag tittade runt men jag hittade ingen app för ipad, antar det är någon form av föräldrar app som låser.
Behöver det till min dotter som jag måste låsa några appar för iom hon inte skall använda dom i ex skolan men hamma är okej under en viss tid.

Bra att ha sådanna appar om det finns då hon har en asberger diagnos och svårigheter ibland att förstå som alla andra barn.

Tack på förhand... Behöver kanske en app med som gör att man inte kan ta bort appar med ge gärna förslag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Novigrad
Registrerad
Jul 2011

Tror inte det finns nån sådan app.
Men du kan iaf låsa ipaden till en viss app med funktionen "guidad åtkomst" som finns som standard i ios.

Fractal Design Define R3 | ASUS Z97-AR - Black | i7-4790K | Noctua NH-U9B SE2 | Fractal Design Newton R2 650W |16 GB Kingston HyperX 1600 | Windows 10 64 bit | Asus GTX 1070 Dual | 120+120+250+64 SSD | LG 21:9 | Noctua NF-S12B FLX | Apple Airport Extreme | BBB 250/10

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2011

Tror inte att Apple tillåter såna appar tyvärr

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: Asus Maximus VI Hero CPU: Intel Core i5-4670K @ 3.4GHz Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB RAM: Crucial Ballistix Sport DDR3 16GB 1600MHz SSD: Intel 520 SSD 180GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och HP EliteBook 8470p. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sthlm
Registrerad
Aug 2005

förklara, vad är en guidad återkomst?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SweClockers forum
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av cenox:

förklara, vad är en guidad återkomst?

Testat att googla?
http://support.apple.com/sv-se/HT5509

Guide: Roota din HTC - BB-Kod-knappar på Prisjakt

Min burk - Kvävekyld till 80%
8700K@stock
1070 Ti@stock

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.