Hur är dessa resultat för MX100 256GB?

Permalänk
Medlem

Hur är dessa resultat för MX100 256GB?

Är detta bra, eller kan jag förbättra read/write? Om så, hur?

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem

En snabb googling visar att dina resultat är normala. Du kan vara nöjd/lugn.

Visa signatur

Hjaa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Är detta bra, eller kan jag förbättra read/write? Om så, hur?
http://i1260.photobucket.com/albums/ii578/mayday_75/PC%20Buil...

Det där ser ju jättebra ut.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Man tackar för svaren
Min första SSD förutom en Corsair F40 som var ett måndags-ex eller nåt för plasten gick sönder när jag skulle ansluta SATA kabel.
Den kom ändå till användning genom att jag hittade ett USB-case som det gick att montera den i trots att plasten var trasig.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas_75:

Man tackar för svaren
Min första SSD förutom en Corsair F40 som var ett måndags-ex eller nåt för plasten gick sönder när jag skulle ansluta SATA kabel.
Den kom ändå till användning genom att jag hittade ett USB-case som det gick att montera den i trots att plasten var trasig.

Själv hade jag en hårddisk där Sata kontakten gick sönder. Slutade med att jag klippte en Satakabel och löddade på trådarna direkt på. Var lite klurigt att få rätta på, då det måste blir rätt håll och kabel, men det gick bra på första försöket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Själv hade jag en hårddisk där Sata kontakten gick sönder. Slutade med att jag klippte en Satakabel och löddade på trådarna direkt på. Var lite klurigt att få rätta på, då det måste blir rätt håll och kabel, men det gick bra på första försöket

Funderade på det med, men disken är så liten att det inte kändes värt det för att ha som OS-disk, vill minnas den är på 40GB.
Köpt för några år sedan då dessa kostade runt 1000-lappen.

Visa signatur

Enthoo Pro, MSI X370 Gaming Plus, R5 1600 @ 3.8Ghz, Sapphire R9 290X, 2x8GB RAM, EVGA G2 750W, custom loop. HP Elitebook 8440p & 8540p bärbara.