Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2014

[hjälp] Razer BlackWidow Ultimate chroma

Tjena! köpte det nya tangentbordet Razer BlackWidow Ultimate chroma. Men det finns ett problem. tangenterna registreras inte såvidare jag inte trycker längst fram på dom , Med det menar jag på texten. trycker jag längre bak på knapparna så registreras dom icke. Är detta ett vanligt problem? Eller är det ens ett problem? Är det så att jag bara måste vänja mig med det?
tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av xilent:

Tjena! köpte det nya tangentbordet Razer BlackWidow Ultimate chroma. Men det finns ett problem. tangenterna registreras inte såvidare jag inte trycker längst fram på dom , Med det menar jag på texten. trycker jag längre bak på knapparna så registreras dom icke. Är detta ett vanligt problem? Eller är det ens ett problem? Är det så att jag bara måste vänja mig med det?
tack på förhand!

Om du trycker ner knappen ska det registreras :? Fattar inte riktigt hur du menar men vart du än trycker ska det registreras.

LOQUE Preorder | 8700k | Z370I | 2x8GB Corsair | 1080TI

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014

har samma problem! kan även bli så att när håller ni en knapp registreras det bara en snabb sekund. Ett exempel när jag går eller duckar på Cs:go så slutar han bara gå/ducka helt plötsligt..