Assassin's Creed: Unity kraschar!

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed: Unity kraschar!

Hjälp!!
Mitt assasins creed unity jag fick i julklapp har fuckat upp sig. Jg haf kommit 8%, och när jag sedan ska gå in i ett uppdrag kraschar skiten. Nu har den även börjat krasch när jag trycker på menyn in gamen: spela.
Nån Som har en lösning?
Jac har ett gtx970 och i5 4690k

Kasst formaterad rubrik redigerad.
Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

så.... du har upptäckt AC: Unity. inget nytt att det krashar, spelet har varit skit buggat, vet dock inte hur mycket bättre det har blivit efter den senaste patchen. du får kanske vänta tills en patch kommer ut och löser det eller så kan du testa att installera om det och se OM det gör någon skillnad.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av eribo01:

Hjälp!!
Mitt assasins creed unity jag fick i julklapp har fuckat upp sig. Jg haf kommit 8%, och när jag sedan ska gå in i ett uppdrag kraschar skiten. Nu har den även börjat krasch när jag trycker på menyn in gamen: spela.
Nån Som har en lösning?
Jac har ett gtx970 och i5 4690k

Välkommen till klubben!

Testa att reparera installationen. Tror det alternativet finns om man vögerklickar på spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

håller på att omminstallera skiten. Samma sak hände med far cry 4. Ubisoft ÄR DÅLIGA PÅ ATT FIXA BUGGAR....

Visa signatur

~Du lever ända tills du dör~

Stationära: 1TB HDD + SSD 120gb/ Aerocool strike x advanced / Hyper 212 Evo /24gb ddr3@1600mhz / Evga 600w / Intel core i5 4690k@stock Evga gtx 970 /asus z97a
Laptop: Dell xps 13 9370 fhd/i5/8gb

Permalänk
Medlem

Har aldrig kraschat för mig. Dock fryser det ofta till i någon sekund, sjukt irriterande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eribo01:

håller på att omminstallera skiten. Samma sak hände med far cry 4. Ubisoft ÄR DÅLIGA PÅ ATT FIXA BUGGAR....

MEN ÄR SKITBRA PÅ ATT GÖRA/ORSAKA BUGGAR........

Dom lyckades inte fixa "Black Screen Battle Bug" för Nvidia kort användare i Might and Magic Heroes VI vad jag vet.

Finns en del tips för ACU här: http://forums.ubi.com/showthread.php/984398-PC-ACU-Troublesho...

http://forums.ubi.com/showthread.php/978574-PERMANENT-FIX-Stu...!

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.