Season 1 pågår fram tills 3:e februari

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av trickysaer:

Season 1 will be ending at the following dates and times for each region:
North America: Tuesday, February 3 @ 4:00 p.m. PST
Europe: Wednesday, February 4 @ 4:00 p.m. CET
Asia: Wednesday, February 4 @ 4:00 p.m. KST

Season 2 will be starting shortly after at the following dates and times for each region:
North America: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. PST
Europe: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. CET
Asia: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. KST

blaergh... trodde jag kunde tuta igång ikväll.

Haha. Då hinner mina polare starta och dinga 70 en bra stund innan ja kommer hem. Blir snabbt till 70 för mig!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Sugen som fan på det nya WW settet för babben, ska bli som d2 talas det om. Vet du om nya patchen kommer typ samtidigt? Kanske är bra att fokusera på bara 1 gubbe denna gång så man får mer utrymme i stashen kanske?:D

Patch 2.1.2 kom ju nyss så nästa får vi nog vänta på.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Hur byter jag säsong finns inget ''löv'' som indikerar nått som det fanns förut.

har inte spelat på jättelänge så är lost.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022
Skrivet av _tekken_:

Hur byter jag säsong finns inget ''löv'' som indikerar nått som det fanns förut.

har inte spelat på jättelänge så är lost.

Säsong 2 har inte startat ännu, så du kan inte köra det förens nästa fredag. Säsong 1 slutade för några dagar sen. Så hade nog väntat tills fredag om jag var du. Väntar själv på att säsong 2 ska börja så man kan börja lira lite igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geckod:

Säsong 2 har inte startat ännu, så du kan inte köra det förens nästa fredag. Säsong 1 slutade för några dagar sen. Så hade nog väntat tills fredag om jag var du. Väntar själv på att säsong 2 ska börja så man kan börja lira lite igen.

Tack då vet jag bara spelat nån timme så blir att vänta tills nya Säsongen kör igång.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Är utrustningen som bara fanns i säsong-spelet tillgängligt för alla spelare nu?

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem

nej den blir väl när s2 börjar.

Permalänk
Skrivet av Fuuza:

Är utrustningen som bara fanns i säsong-spelet tillgängligt för alla spelare nu?

Jepp den droppar på non-season nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Jepp den droppar på non-season nu.

Vilken loot var det? Sitter på jobbet nu så kan inte googla efter det. Var det typ King Leorics ring från bounties osv?

Permalänk
Skrivet av Raesmus:

Vilken loot var det? Sitter på jobbet nu så kan inte googla efter det. Var det typ King Leorics ring från bounties osv?

http://www.diablowiki.net/Seasonal_Legendaries

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Många som ska börja lira idag?

Permalänk
Medlem

Yes!
Sitter och väntar bara på att dom ska trycka på knappen så jag får göra en ny gubbe

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Japp väntar på att de ska dra igång season 2. Har dock lite beslutsångest vilken gubbe jag ska börja med:P

Permalänk
Medlem

Då startar säsong 2 äntligen

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Så jävla najs! Kom hem igår morse och började direkt spela med några polare som kört sedan i fredags. Ser riktigt fram emot den här säsongen. Måste bara göra en dh till vår grift-progress. Det är ju klart roligast att spela crusader men gruppen behöver mer dps..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk

Ja detta var fan roligare än förväntat!
Trots strulet vid 18.00 när 50% av spelarna blev dc:ade vid karaktärsskärmen så har de faktiskt fungerat över förväntan.
Känns som om S2 har lockat fler spelare än S1 gjorde också... Hade aldrig problem att hitta folk att spela med under hela helgen.

Dock dragit på mig rollen som wd igen så ingen har något emot att man joinar gruppen då alla inte fixar att rifta T6 utan supp ännu

Permalänk
Medlem

Spela fredags kväll inget på lördagen och en massa i söndags har hunnit upp till pargon 127 alle fall än så länge.
Tyvärr har vi bara kommit upp i så höga rift än vi hamnar bara runt 20 men det blir bra när man har fått tag i lite vettiga grejer.
T6 klarar vårat party utan problem

Edit: http://eu.battle.net/d3/en/profile/vinylen-2125/hero/54635905
Om nu någon vill se hur gubben ser ut just nu man får ta det man hittar än så länge
Sidan verkar vissa fel pargon level på season gubbarna med vad den nu gör så för.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Någon som vet när man måste flytta över sin gear från Seasonal HC till vanlig HC ?

Har varit bortrest i 2 veckor så har inte så stor koll.
Hoppas att det inte är för sent

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av SunQ:

Någon som vet när man måste flytta över sin gear från Seasonal HC till vanlig HC ?

Har varit bortrest i 2 veckor så har inte så stor koll.
Hoppas att det inte är för sent

Citat:

Items that are in your Seasonal stash will be sent through the in-game mail system to your non-Seasonal heroes. These items can be claimed by any non-Seasonal hero for up to 30 days from the time you first log in after the Season ends. To access these items, enter a game and hit the Mail icon located in the lower-left corner of your screen to open up your inbox.

http://us.battle.net/d3/en/blog/17152343/end-of-season-what-to-expect-1-27-2015

Permalänk
Medlem

Aah, smutt!
Då är det ingen panik då. Trodde det var så jobbigt att jag kanske skulle förlora det
Men då är det ju bara att fixa det i lugn och ro då.

Inte för att jag tror jag kommer lira på "vanliga" HC något mer men ändå.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |