Permalänk
Medlem

9Kvm2 Mac Hörna

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad

Permalänk
Medlem

Du kände för att starta om ditt galleri eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

Du kände för att starta om ditt galleri eller?

Japp det kände jag för.
Tidigare visade jag min provisoriska datorhörna då jag skulle flyttat till ny lägenhet i februari.
Nu vart det inte så och blir inte förns i sommar så har bonat in mig på 9kvm och delar med mig utav hela rummet i galleriet,
Som sagt compact living till max, tar gärna emot tips på hur jag ska få ut det mesta utav de få kvm jag har.

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dishe:

tar gärna emot tips på hur jag ska få ut det mesta utav de få kvm jag har.

dra in magen

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / EVGA RTX 3070 8GB FTW3 ULTRA / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q + PG258Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem

Snyggt och stilrent, men inte så ovanlig datorhårdvara...

Ett tips är att ha grejer i fyrkantiga lådor eller korgar som står ovanpå bokhyllor, och ta ner och ställa upp dem då och då istället för att ställa lösa saker där som samlar damm.
En tjej jag känner som hade en liten lägenhet men högt i tak hade en väggfast hylla runt på alla väggar ovanför huvudet i sin lilla hall - högst 2 m² golvyta men ändå mycket lagringsutrymme i den hallen.

Visa signatur

“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!”

Permalänk
Medlem

Jag skrattade lite inombords när jag såg soffan framför TVn. Akta så du inte få fyrkantiga ögon som mamma sade när man var liten

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Jag skrattade lite inombords när jag såg soffan framför TVn. Akta så du inte få fyrkantiga ögon som mamma sade när man var liten

haha ja den är faktist jobbigt nära, men det är bara 32"
Jag har inte ens några kanaler och jag spelar ytterst sällan.

Visa signatur

Twitter

[B][I]Livet i 8 Bitar
Svamp och Gröna Blad