Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Behöver hjälp AKRacing eller DXRacer?

Hej! Som ni nog läst i titeln så behöver jag hjälp.
Funderar starkt på att köpa en ny stol och vill gärna ha en bra och skön stol då de andra jag köpt för en liten billigare prislapp har inte alls varit bra eller sköna. Läst rätt mycket om stolarna och de flesta säger att AKRacing är lite sämre än DXRacer... Så jag har ingen aning hur eller vilken jag ska köpa.
Tacksam för hjälp!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Blev en DXRacer boys! Ville mest köpa en AKRacing för att jag hade 1000kr presentkort på Inet, fast blev DXRacer på MaxFPS istället.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Maj 2003

Spännande. Så vitt jag vet är det samma stolar.
DXRacer, AKRacing Need For Seat ska alla vara samma stolar. Det skiljer lite i färgval & tygdesign för att inte göra det helt uppenbart. Folk bråkar om huruvida ena märket är bättre kvalitet än det andra, och det kan så klart skilja, det beror helt på hur mycket man lägger på kvalitetskontroll. Stolarna tillverkas säkert som allt annat i Asien.
B!

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.