Söker gammalt Pc spel

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2008

Söker gammalt Pc spel

Hej söker ett gammalt pc spel tror jag kan ha varit på amigan. från 95-2000 minnet sviker hårt

Har för mig man var en rund gul gubbe och en borrmaskin och man såg det ovanifrån så skulle man lösa små puzzle och borra upp massa skruvar, har också för mig man kunde välja vilken level man ville köra från ''världskarta'' typ smw liknande karta

Snälla hjälp mig

Mvh Robin

Chassi Fractal Design Core 3000, Nätagg Corsair VX 550w, GPU Geforce 560Ti 1024mb, MB Msi P67S-C43 REV B3, CPU I5 2500k@stock, RAM 2x4Gb 1600mhz Corsair Vengeance Low Profile,SSD Intel 320 80gb, Ljudkort Asus Xonar Dg, Hörlurar Sennheiser PC360 Skärm Eizo Foris 2332,

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Arbrå
Registrerad
Jan 2013
Skrivet av BoBBiS:

Hej söker ett gammalt pc spel tror jag kan ha varit på amigan. från 95-2000 minnet sviker hårt

Har för mig man var en rund gul gubbe och en borrmaskin och man såg det ovanifrån så skulle man lösa små puzzle och borra upp massa skruvar, har också för mig man kunde välja vilken level man ville köra från ''världskarta'' typ smw liknande karta

Snälla hjälp mig

Mvh Robin

jag kan inte svaret. men ville bara tipsa om denna tråd på Flashback. där finns många som har koll.

Mvh

...............................................................
..::.. ParaN ..::.. Surface Pro 2 128gb ..::..

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av BoBBiS:

Snälla hjälp mig

Mvh Robin

Det är inte "Gubble"? (dock hd-versionen)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av NordhNet:

Det är inte "Gubble"? (dock hd-versionen)

Jo det spelet hade glömt tråden
Gubble 2 för att vara precis :D:D:D

Chassi Fractal Design Core 3000, Nätagg Corsair VX 550w, GPU Geforce 560Ti 1024mb, MB Msi P67S-C43 REV B3, CPU I5 2500k@stock, RAM 2x4Gb 1600mhz Corsair Vengeance Low Profile,SSD Intel 320 80gb, Ljudkort Asus Xonar Dg, Hörlurar Sennheiser PC360 Skärm Eizo Foris 2332,